Det är riktigt. De menar ju bl a att komponenterna (t ex motstånden) är mycket bättre i dessa H 10.Rune.U skrev:Det er kun på forsterkersiden de blandt entusiaster er ansette for å være de beste.
På transformatorn?Authon skrev:det står et nr pâ den klumpen i venstre bakhjørnet,sett forfra.841100 står det.
Jo, det är transformatorn.Authon skrev:vet ikke va den heter.men det stär ialfal et nr pä den.pluss at jeg ser ingen stereodekoder som står loddrett ne på printet som noen sa at nyere H10 hadde.
På nye utgaver av H10 sitter dekoder IC og dekoder kretser på stort hovdekort i bunn.Authon skrev:jo stemmer det,,,de eldste som har dekoder på printet ja..Er vel ikke av den gamle sorten min da..Får vel bare hive den på dynga da,,hehe ;D
Då har du också en av "de bästa". ;D :bassegutt skrev:og en under der igjen som sier serienr 483891.
Vilka bör bytas, tycker du?rveum skrev:det er mange kondesatoere som bør byttes
Vet ikke hvorfor de starte på 3, men skal spørre neste gang jeg innom NRHF mulig noen som vet det der.Rune.U skrev:Vet du om de rett og slett startet nummereringen av dekoderne på nr 3,og hvorfor de ev.ikke begynte på nr 1?
Mvh Rune
Det må du ikke finne på, Huldra er best uansett modell og benlengdejo stemmer det,,,de eldste som har dekoder på printet ja..Er vel ikke av den gamle sorten min da..Får vel bare hive den på dynga da,,hehe ;D