I en slik amerikansk serie - sett gjennom amerikanske øyne - forventer jeg en solid dose med amerikansk patriotisme - vil bli skuffet hvis det ikke skjer.Noen elsker å bli matet med amerikansk eksepsjonalisme, andre hater det som pesten. Jeg er mye nærmere de siste enn de første.
Hvor finner jeg den serien?Da er det bare å vente på sesong fem av Das Boot...
Har nettopp begynt på sesong 1 av denne, liker det godt så langtHar begynt å se på For All Mankind, sesong 4.
Har sett 3 episoder og det virker ganske lovende hittil. Foregår i 2003 og basen på Mars er vel etablert.
Alle episodene er sluppet.
Hvor finner jeg den serien?
Kan den streames med Dolby digital som minimum?
Kan bli litt mye "drama" til tider - men Scifien er godHar nettopp begynt på sesong 1 av denne, liker det godt så langt
Takk for tips, hadde ikke fått med meg denne.
mvh
Da har jeg sett ferdig sesong 4. Trist, men god slutt.Da er det bare å vente på sesong fem av Das Boot...
Det var noe tråder som kom til sin slutt ja, men fortsatt er det ting å jobbe med. Jeg synes de nye karakterene er vel så interessante å følge videre. Men det jeg ikke helt ser er hvordan det skal bli noe særlig mere ubåtaction. Kanskje får vi noen lange tilbakeblikk? Jeg ønsker meg ikke historier om de solofarkostene, de har jeg lest om i https://www.ark.no/produkt/boker/dokumentar-og-faktaboker/blitzed-9780141983165Da har jeg sett ferdig sesong 4. Trist, men god slutt.
Jeg tror ikke det blir noen sesong 5. Hoffman sagaen er over, tror jeg.
Siste episode slippes på søndag - jeg skal begynne å se i helgen - gleder megLitt forandring på Telia Play pakka i BRL, og inn med HBO Max.
Husket HBO som laber leverandør av bildekvalitet, men nå er den og lyd i toppklasse på OLED Tv`n her. Dolby Vision
Binger i vei med:
Det er mørke tider.
Har sett halvparten av episodene. Tok en ufrivillig pause da jeg ikke hadde fått med meg at ikke alt ble sluppet på en gang. Synes den er rimelig bra, mørk og dyster. Men basert på første halvdel liker jeg både sesong 1 og 3 en del bedre, men smak og behag. jeg skal selvsagt se den ferdig.Siste episode slippes på søndag - jeg skal begynne å se i helgen - gleder meg
Jeg har ikke noe å utsette på bilde/lyd fra HBO.
Bosch og Bosch Legacy (oppfølgeren) er knallbra serierEr i gang med Bosch og er kommet halvveis i sesong 3. Liker veldig godt Bosch
Heh, jeg har Bass på lista jeg også - når kommer siste episode der?Har sett halvparten av episodene. Tok en ufrivillig pause da jeg ikke hadde fått med meg at ikke alt ble sluppet på en gang. Synes den er rimelig bra, mørk og dyster. Men basert på første halvdel liker jeg både sesong 1 og 3 en del bedre, men smak og behag. jeg skal selvsagt se den ferdig.
Samme med Bass Reeves, har vel sett 6-7 episoder og liker den veldig godt, men j…irriterende at man plutselig må vente på flere episoder…er ikke vant til det da jeg som regel ser serier flere år på etterskudd.
Som nå…er i gang med Bosch og er kommet halvveis i sesong 3. Liker veldig godt Bosch
Er vel kun 8 episoder hvis jeg ikke har misforstått, så da kom siste episode " 17-Dec-2023"Heh, jeg har Bass på lista jeg også - når kommer siste episode der?
SkyShowtime har det med å slippe en episode per uke - selv med serier som ikke er helt ferske og sluppet i helhet andre steder.Er vel kun 8 episoder hvis jeg ikke har misforstått, så da kom siste episode " 17-Dec-2023"
Hvilken plattform ser du den?Bosch og Bosch Legacy (oppfølgeren) er knallbra serier
Hvilken plattform ser du den?
Nå ble jeg usikker, tror jeg så igjennom med en VPN tjeneste kjørende og Amazon, men skal tilstå det går i så mye serier å frem å tilbake mellom tjenester at jeg ikke kan si noe sikkert....Hvilken plattform ser du den?
Denne serien fungerer godt her i heimen også. Flere morsomme karakter i ellers voldelig og tragisk handling. Vi ser den på HBO hvor S2 også er tilgjengelig.Ser at det er kommet en sesong 2 av The Tourist
Jeg likte godt første sesong.
Et par av episodene er sluppet på HBO
A British couple murdered during Central American trip in 1970s. Case goes cold. 40 years later, their family pursues own investigation and makes a shocking revelation.
Nice - blir å se S2 - jeg likte den første sesongen.