- Ble medlem
- 06.03.2007
- Antall liker
- 6.000
Har begynt å se ses 4 av Stranger Things, bra greier. Men for en lyd
bra Atmos mix, men det er uvanlig mye og skikkelig drag i LFE kanalen. Har romperisterne på og det er veldig moro.
Jeg har skrudd ned bassen -6db når jeg ser denne serien. Alt risterHar begynt å se ses 4 av Stranger Things, bra greier. Men for en lydbra Atmos mix, men det er uvanlig mye og skikkelig drag i LFE kanalen. Har romperisterne på og det er veldig moro.
Har binget hele serien.. MEGET bra faktisk! Og lett å se at Mr. Pratt har vært innom Taran og fått trent litt når det kommer til behandling og føring av våpen!Ser på denne nå, de slapp alle episoden på en gang
Veldig bra, spennende greier.
Har sett Harry Palmer.En små-cool, stilig og litt annerledes serie innen spion sjangeren. Noen fine vendings, flotte bilder og lokasjoner, og britisk sjargongAnbefales, men kanskje ikke helt for den som søker hesblesende action.
![]()
Harry Palmer - NRK TV
Han er den kalde krigens kuleste agent og sekstitallets stiligste spion. Kan en ung brite med brokete fortid redde verdens framtid?tv.nrk.no
Både kona og jeg likte Harry Palmer.En små-cool, stilig og litt annerledes serie innen spion sjangeren. Noen fine vendings, flotte bilder og lokasjoner, og britisk sjargongAnbefales, men kanskje ikke helt for den som søker hesblesende action.
![]()
Harry Palmer - NRK TV
Han er den kalde krigens kuleste agent og sekstitallets stiligste spion. Kan en ung brite med brokete fortid redde verdens framtid?tv.nrk.no
Moro at Severance får flere nominasjoner, den var veldig bra.Selve prisutdelingen skjer 12. september.
Ikke noe der som jeg har sett, eller kommer til og se.Emmy nominasjoner er klare:
Emmy-nominasjonene: Squid Game blir historisk – NRK Kultur og underholdning
Moro at Severance får flere nominasjoner, den var veldig bra.
Begynte å se den nå i kveld og er fortsatt på første episode. Lover bra, proper good stuff. Har også med Tom Hollander, en skuespiller jeg liker godt.En små-cool, stilig og litt annerledes serie innen spion sjangeren. Noen fine vendings, flotte bilder og lokasjoner, og britisk sjargongAnbefales, men kanskje ikke helt for den som søker hesblesende action.
![]()
Harry Palmer - NRK TV
Da håper jeg du har sett «The night manager». Den er skikkelig bra, bedre enn Harry P.Begynte å se den nå i kveld og er fortsatt på første episode. Lover bra, proper good stuff. Har også med Tom Hollander, en skuespiller jeg liker godt.
![]()
Tom Hollander | Actor, Producer, Writer
Known for: Stolthet og fordom, Gosford Park, In the Loopwww.imdb.com
Jeg har sett den, og rollen hans der er en av grunnene til at jeg liker Hollander, sammen med Taboo med Tom Hardy. Likte ikke Night Manager så godt som jeg kanskje burde, var bare noe med hovedrolleinnehaveren Tom Hiddleston som ikke slo an helt hos meg. Liker egentlig den tørre humoren i Harry Palmer bedre.Da håper jeg du har sett «The night manager». Den er skikkelig bra, bedre enn Harry P.
![]()
John le Carré on The Night Manager on TV: they’ve totally changed my book – but it works
They made the agent a woman, changed the location and the ending. The bestselling thriller writer on the pain and pleasure of adaptations from The Spy Who Came in from the Cold to the BBC’s new six-part serieswww.theguardian.com
stranger things er tydeligvis bra …Har begynt å se ses 4 av Stranger Things, bra greier. Men for en lydbra Atmos mix, men det er uvanlig mye og skikkelig drag i LFE kanalen. Har romperisterne på og det er veldig moro.
Synes det er mye rot i sesong 4? Hele Russland-plottet er omtrent ikke koplet til resten annet med et nødskrik. De siste episodene er altfor lange og sesongen mangler fremdrift. Egentlig løses ingenting i hele sesongen og alle klarer seg gjennom sesongen uten annet enn skrubbsår...Har begynt å se ses 4 av Stranger Things, bra greier. Men for en lydbra Atmos mix, men det er uvanlig mye og skikkelig drag i LFE kanalen. Har romperisterne på og det er veldig moro.
Den likte jeg også, veldig spennendeMeget bra, spennende krim fra Danmark. Sterk anbefaling!
![]()
Kastanjemannen | Netflix Official Site
En figur av kastanjer plasseres på et blodig åsted. Den uhyggelige ledetråden setter to etterforskere på sporet av en morder tilknyttet en politikers savnede barn.www.netflix.com
Jeg hadde ikke noe problem med sesong 4 av Stranger Things, likte den veldig godt, et løft fra sesong 2 & 3 - nesten like bra som første sesongen.Synes det er mye rot i sesong 4? Hele Russland-plottet er omtrent ikke koplet til resten annet med et nødskrik. De siste episodene er altfor lange og sesongen mangler fremdrift. Egentlig løses ingenting i hele sesongen og alle klarer seg gjennom sesongen uten annet enn skrubbsår...
Har begynt på siste sesong Westworld og den lider også stadig av diffust plott og fremdrift, men teknisk god gjennomføring.
The Old Man - watch tv series streaming online (justwatch.com)Noen som vet hvor man kan se The Old Man?
Ser kul ut, med The Dude og greier
![]()
Takk for tips.Meget bra, spennende krim fra Danmark. Sterk anbefaling!
![]()
En figur av kastanjer plasseres på et blodig åsted. Den uhyggelige ledetråden setter to etterforskere på sporet av en morder tilknyttet en politikers savnede barn.www.netflix.com
Du må vel ha VPN for det?
Sett to episoder. Meget severdig. Litt i samme gate som Broen, men heldigvis er hovedpersonen litt mer normal.Meget bra, spennende krim fra Danmark. Sterk anbefaling!
![]()
Jeg derimot storkoste meg, men så minner jo også hovedpersonens mentalitet og væremåte mye om slike folk jeg jobbet med i mange år. Og klipp/regi er typisk Jonas Åkerlund.Prøvde meg på Clark serien på Netflix, men klippingen er grusom, nye kameravinkel hvert sekund liksom, ga meg halvveis i første episode![]()