Digitale avspillere Service av Musical Fidelity M1 Clic

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Antall liker
2.059
Torget vurderinger
1
Hei. I går ville ikke min MF1 Clic slå seg på, den ble åpnet i dag og etter en sjekk så hjalp ikke det heller. Men oppdaget at 1 stk nishicon 10v 3300uf ser ut til og være gåen, kan dette være årsaken til att den har sluttet og virke. Den lyser orange, men vill ikke slå seg over til blå når den slåes på. Har sjekket bryteren og den ser ut til og fungere, hvor kan man få tak i en slik her hjemme uten og måtte bestille fra Ebay. Og vis jeg skal ha den på service, hvor kan jeg få det utført. Jeg holder til i Vestfossen.
M1 Clic 01.jpg
M1 Clic 02.jpg
M1 Clic 03.jpg

t-roten

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2015
Antall liker
12.534
Sted
London
Send Musical Fidelity en epost?
Bare spør dem - jeg hadde spørsmål rundt en M3 jeg hadde, og de svarte. Kanskje litt annerledes nå, etter at de ble solgt til Pro-Ject..?

Hurra_mann

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.01.2006
Antall liker
218

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
18
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
5
Hei!
Send en epost til vår servicemann Tormod på service@audiocom.no dersom du må levere inn produktet til service.

Sender du epost til MF blir den uansett videresendt til meg ;-)

Mvh
Glenn
Importør for MF

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Antall liker
2.059
Torget vurderinger
1
Takk for rask tilbakemelding, kan lodde. Men må da skru ut innmaten for og komme til og jeg aner ikke om det er denne som er årsaken. Sender epost til Tormod.

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Antall liker
2.059
Torget vurderinger
1
Hei!
Send en epost til vår servicemann Tormod på service@audiocom.no dersom du må levere inn produktet til service.

Sender du epost til MF blir den uansett videresendt til meg ;-)

Mvh
Glenn
Importør for MF
Har sendt epost men ikke fått noen tilbakemelding på den.

Topp Bunn