Disse skal klare 19 – 500 Hz (-3 dB), passer det med Dayton-hypotesen?De elementene ser farlig lik ut som Dayton sine.
Har en sterk mistanke.
Disse skal klare 19 – 500 Hz (-3 dB), passer det med Dayton-hypotesen?De elementene ser farlig lik ut som Dayton sine.
Har en sterk mistanke.
Hmm, aluminium mebran... Hvilken model er det @steinost ?Disse skal klare 19 – 500 Hz (-3 dB), passer det med Dayton-hypotesen?
JeppDa har du planer for helgen antar jeg?![]()
Utrolig kjekt med tomt husJeppNår til og med resten av familien er bortreist, så skal det jobbes i fred. Er som et lite barn på julaften i dag
![]()
Fantastisk. Det skjer ikke ofte(nok)Utrolig kjekt med tomt hus![]()
![]()
Trenger ikke være prisen som er førende vet du... det er like gjerne ønske om å få noe skreddersydd som IKKE er å få kjøpt kommersielt uansett. Avansert "DIY" er ikke spesielt billig...Diy basstårn er vel stort sett for de som ikke har råd/ønsker å bruke så mye penger som det er for ferdigløsningene?
Adyton har jo et sett med Seas 8", mine er jo forholdvis like disse, men jeg har Seas 10" (Prestige basser begge to). Prisforskjellen er (hvis jeg skulle tatt betalt for arbeidstimene på mine) 90k og adyton sine koster vel nesten 500k?
Beklager, jeg glemte at alle som er medlem på HFS er høyt lønnede personer som ikke bryr seg om ting koster 100k eller 1mill .... Min feilTrenger ikke være prisen som er førende vet du... det er like gjerne ønske om å få noe skreddersydd som IKKE er å få kjøpt kommersielt uansett. Avansert "DIY" er ikke spesielt billig...
Jeg er bortreist i helgenJeppNår til og med resten av familien er bortreist, så skal det jobbes i fred. Er som et lite barn på julaften i dag
![]()
RSS serie, er rimelig sikker. @hestepare.Hmm, aluminium mebran... Hvilken model er det @steinost ?
Viktig innspill, SluketIkke snakk om det - prøver bare å berede grunnen for økt forståelse for hvorfor folk gjør ting og at bildet er litt mer nyansert enn bare å smelle sammen noen 2 m. høye mdf kasser med elementer til 1.295,- / stk.
Takk for hyggelig kommentar, StoverJeg er imponert Sevald, du får det til og estetisk ivaretatt likeså
Vh Stover
Tror du overleverHva var det jeg sa.........
Har ikke fått koblet opp noe.
Jeg er på hytta og må drikke Whisky.
Synd på meg![]()
Takk for det. Har flere små prosjekter i rommet. Men nå får jeg roe ned en stundGratulerer med ferdig bygget og montert, et rom med stil![]()
HæEr det lyd enda?
Selvfølgelig, velkommenFantastisk @Sevald ..... jeg har et pågående prosjekt i Aksdal, det hadde vært kult om vi kunne treffes neste gang vi er i området
(det blir vel i August tipper jeg)