motoren
Æresmedlem
Godt å se gutta koser seg nyt kvelden og god helg
mvh
mvh
slapp av, brennevinet er kommet på plass.Ja jeg får virkelig håpe at dere koser dere, men det hadde ikke jeg klart med bare juleøl på menyen…
Ikke rart, dere har droppet den beste....We have a winner.Aas juleøl premium.
Selvfølgelig, ellers hadde alle platekjøpene mine på nettet vært forgjevesHusk pliktene som underleverandør
Om du tenker etter, er det jo ikke det som er så ille, mange ensomme som sitter ved tastaturet når de er på en snurr. Men du var faktisk sammen med kompiser og hadde det tilsynelatende trivelig. Hadde kanskje stilt seg annerledes om det var en gjeng hfsere eller en hifibegivenhet...Ser jeg brøt den gylne regelen om å ikke poste på HFS i fylla
Jeg skal ikke begi meg så langt ut på den diskusjonen, men ser at mye matjord er gjort om det golfbaner. Da kan en jo tenke at dette er ikke matjord som er tapt for fremtiden, da den fremdeles er der, og en kan reverser. Golf blir ikke min greie og jeg kunne like godt spilt croquet.Har faktisk aldri spilt golf, min svoger og hans sønn er veldig inne i det greiene der, sønnen i huset der var nettopp i Spania på en eller annen turnering, jeg tenker bare på hvor mye korn de kunne sådd på golfbanen, bortkastet bruk av dyrkbar mark.
Nja, redd jeg ender opp med en masse stolpeskuddLommetennis kan du begynne med , så lenge du holder deg til hjemmebane. Ellers blir det fort lommemannen 2.0
Takk og god jul til deg ogGo hjul
Takk og god jul til deg ogGod jul