Hmmm., lÞft pÄ slÞret da. Mistenker at du venter pÄ noe langt mer spennende enn meg!Jeg klaget da ikke i siste innleggetDessuten synes jeg platespillere ikke skal stÄ igjen pÄ perrongen
![]()
Hmmm., lÞft pÄ slÞret da. Mistenker at du venter pÄ noe langt mer spennende enn meg!Jeg klaget da ikke i siste innleggetDessuten synes jeg platespillere ikke skal stÄ igjen pÄ perrongen
![]()
Og hvis jeg hadde fulgt med i timen, sÄ har du vel mer enn hintet om valgetHmmm., lÞft pÄ slÞret da. Mistenker at du venter pÄ noe langt mer spennende enn meg!
En skal vel ikke vÊre Columbo for Ä gjennomskue denHmmm., lÞft pÄ slÞret da. Mistenker at du venter pÄ noe langt mer spennende enn meg!
Vill ikke kalle det lite spennende sevald
Master er blir litt for mye for meg. Tror jegTĂžffe saker fra Clearaudio som det meste fra den kanten
mvh
Hehe bare ventMaster er blir litt for mye for meg. Tror jeg
SĂ„ absoluttGratulerer med fet spiller! Skal ikke kimse av viktigheten for det visuelle i hobbyen![]()
Takk. Tja, jeg er glad i umami red jeg da. Kan slenge pÄ en ekstra arm og pu, men fÞler det ser litt ut som byggekraner pÄ en byggeplassGratulerer med ny platespiller! Dette blir gromt! Da er vel PU neste endring?
Ja, kjĂŠrligheten varer til en bedre pickup dukker opp...Tja, jeg er glad i umami red jeg da.
Som med alt annet. Handler jo om smak og behag og. Ikke minst matching med armJa, kjĂŠrligheten varer til en bedre pickup dukker opp...
Mange pickuper som passer den armen, null problemIkke minst matching med arm
Klart det. Var ikke det jeg menteMange pickuper som passer den armen, null problem
Du tenkte kanskje mest pÄ "smak og behag"? Men hva har du prÞvd pÄ den?Klart det. Var ikke det jeg mente![]()
Nei, det jeg mente er at jeg synes Umami red er en god match sammen med armen min, og min smak. Men absolutt ikke fremmed for tanken om at det finnes pu som er bedre og jeg kan like. Akkurat nÄ er jeg fornÞydDu tenkte kanskje mest pÄ "smak og behag"? Men hva har du prÞvd pÄ den?
Byttet kommer uansett, det er en slitedel.Akkurat nÄ er jeg fornÞyd![]()
Bare sÄ synd slitedelen blir dyrere og dyrereByttet kommer uansett, det er en slitedel.![]()
Ser grom ut, gratulerer!Hvis jeg en gang skulle klikke og fundere pÄ bygge den om til master, er det bare og ringe de med det stÞrste og kraftigste stikkpillene.
Takk for detSer grom ut, gratulerer!
Den der Master - hver sin lyst. Den vekket noen fÞlelser, men habegjÊr var ikke blant de. Men det er nÄ meg...
TakkGratulerer med oljeplattform![]()
Bare en tanke... Skulle det vÊrt en motor til?Hvis jeg en gang skulle klikke og fundere pÄ bygge den om til master, er det bare og ringe de med det stÞrste og kraftigste stikkpillene.
Vis vedlegget 1113300
Kanskje, men samtidig sÄ er det vel sÄ tung masse, at jeg ser ikke helt hva flere motorer skal gjÞre. Annet enn Ä bare overkompensere, som alt annet i denne klassen.Bare en tanke... Skulle det vÊrt en motor til?I motsetning til Lagga, synes jeg det drivverket er kult
![]()
NÄ blir det ren samlingenlingning pÄ to drivverk, sÄ det blir spennende. Akkurat nÄ er jeg uten riaa, og jeg har bare en EAR lÄne riaa. Den fin nok den, men ikke sÄ veldig rik og opplÞst i toppen. Det kommer nok en ny riaa pÄ kort/lang sikt ogBlir spennende Ä se den live og hÞre dine inntrykk
Det finnes mange teorier om hva som gir best lydmessig utteling nÄr platespiller oppgraderes. Drivverk, psu, tonearm, pu og you name it.
Bauer sier f. eks at for min dps2 vil oppgradering av psu gi mest uttelling, den blir da en dps3. Det tiltross for at det stÄr en Bauermodifisert Rega rb250 pÄ den idag. Ja, Bauer produserer og selger (unipivot) tonearm ogsÄ![]()
Eller dumtBlir gromt!![]()
Ja, hva skal man med rekkesekseren nÄr en firer gjÞr jobben?Kanskje, men samtidig sÄ er det vel sÄ tung masse, at jeg ser ikke helt hva flere motorer skal gjÞre. Annet enn Ä bare overkompensere, som alt annet i denne klassen.
Du er ikke sÄ god pÄ analogier Frankyboy!RekkesekserKun V8 som gjelder sÄ det er bare Ä kjÞre pÄ sevald
mvh