roeng2
Hi-Fi freak
Spennende å heftige saker, hørte de på demo hos Mala
Et skudd i blinde for min delSpennende å heftige saker, hørte de på demo hos Mala
Høyttalerne er allerede skremt. Den siste tiden har de spilt på PA blokker klasse DSkulle blåse litt støv av høyttalerne dette! Bare ta det med ro i førsten. Du vet de er vant til litt sedate 90 Naimwatt.
Du er nå velkommen til å kommentere i tråden, selv om det ikke lengre er naim i hus. Det er nå det blir interessant. Hvordan PS Audio står seg i forhold til naim. Vi såkalte naim huer, kan trekke lua godt ned over hodet og leve i en egen boble. Men det er interessant å se litt dagslys av og til Jeg skal vente med å kommentere lyden til anlegget er skikkelig oppe å går, men tipper ikke PS Audio har samme råskapen som naim. Håper jeg tar feil.Lå noen PS Audio monoblokker på børsen, dem kanskje?
Blir arbeidsledig i denne tråden jeg nå
Nå kan jeg framsnakke Naim uten at det virker som et desperat forsøk på å gjøre Naim annonsene mine mere forlokkende. Det meste er solgt. Naim er vel totalt i andre enden av døll. Jeg vil heller si svært livlig. Jeg har hørt Kii audio BXT med bass underdelen. Mener mine The music sammen med Naim er minst like sprudlende, men med kanskje med litt varmere mellomtone.Jeg håper også du tar feil, for da ser min kommentar om at Naim er dølle greier mye bedre ut
Blir spennende å se hva du synes!
MegetNaim The Statement var jo ok+
Det mistenkte jeg ikke heller, men tviler du helt klarer å overse det der du sitter og mimrer om all gode Naim øyeblikkene...Paul McGowen svada prat har ingenting med mitt valg av PS Audio.
Lett å være stor i kjeften å si "visste jeg det ikke". I tillegg skal man være forsiktig å være for glad når en kompis nettopp har dumpet ei dame du ikke tålte trynet på.
Du referere til nettverkspilleren. Den kan gjerne bli med videre, selv om den er på finn.no. nå. Kort og godt fordi jeg ser på en annen løsning.Kanskje Naim ikke er så døllt likevel? Eller kanskje ASR har rett når de dømmer ps audio nord og ned versjon 1 og versjon 2? Kanskje høyttalerne er altfor dårlige for kvalitetsforsterkere? Nei, jeg tror problemet ligger i nettverkskablene!
Fra spøk til revolver, nå blir det interessant å se hvor toget går videre
Kan du fortelle hva du følte manglet i forhold til preferansen?
Klasse d er hurtig, men er usikker på om det er riktig for meg.Jeg refererte egentlig den til den evige tråden som herjer i øyeblikket...
Høres ut som det trengs mer solide saker, noen kandidater du har tenkt på som kan være innenfor når det kommer til futt og fart?
Naim statement?Løsning er vel egentlig skissert tidligere i tråden, men forsto at prislappen var ubehaglig