Jeg vil bare presiserte at jeg synes det har vært utrolig moro med Minidsp og kunne virkelig høre hva en får igjen for å virkelig vel intrigere et bass system. Jeg tror fremdeles det er mere å hente. Men når jeg sammenlignet så må dette gjøres uten å korrigere. Når en ikke hører cymbaler fade ut. Bare et flat kjedelig anslag. Låter grovkornet, blir det kjedelig.Da jeg hadde naim 272 til en pris av 50k låt det litt av det samme. Men med ekstern strømforsyning så kom den seg, selv om det aldri virkelig blomster.
Selv om jeg i en periode kan finne glede i å ratte og prøve ut nye ting, er det musikken og lytting jeg ønsker å vie min tid til. Spesielt etter det siste året som også har tatt av min tid til bygging. Jeg finner det også rart da enkelte mener det ikke er noe særlig forskjell på dacer. Dac består av mere enn en dac-chip.
Selv om jeg i en periode kan finne glede i å ratte og prøve ut nye ting, er det musikken og lytting jeg ønsker å vie min tid til. Spesielt etter det siste året som også har tatt av min tid til bygging. Jeg finner det også rart da enkelte mener det ikke er noe særlig forskjell på dacer. Dac består av mere enn en dac-chip.