Sevald
Avviker.
Den blå timen. For oss som ikke har McIntosh
Du får sette henne i respekt og skru opp et par knepp tilHehe Skal ingen sted jeg @HCS . Synes McIntosh er flott og skaper fin stemning, men jeg nøyer med med vw utgaven Michi. Litt snurt i dag. Fruen og yngste jenta teste til svigers, mens hu eldste er igjen her hjemme. Fikk nettopp sms. Kan du skru ned, faen. Som mor, som datter
Du tror jeg vinner den? Hvis hu ikke hører etter, eller innretter seg truer jeg med å slette Vipps Hvordan nå enn det gjøresDu får sette henne i respekt og skru opp et par knepp til
Jeg pleier å true med å blokkere wifi’en. Det pleier å fungere, ihvertall frem til de lærer seg å omgå mine begrensninger.Du tror jeg vinner den? Hvis hu ikke hører etter, eller innretter seg truer jeg med å slette Vipps Hvordan nå enn det gjøres
Øye for detaljer. Imponert……..også Topping uten MQA dekoding. Kan umulig låte bra hos deg
Ikke all remix er dritt. Denne ble til det bedre, med passe porsjon Q soundIkke værst den nye Animals. Kjent men annerledes.
Venter fortsatt på mitt eksemplar......og ser ut som den 1. utgivelsen IKKE er noe å spare på....Ikke all remix er dritt. Denne ble til det bedre, med passe porsjon Q sound
Jeg trenger ikke spille sær musikk bare for å være sær. Går gjerne i flokk når det passerSlutter aldri å fascinere.. Denne trangen etter å gå i flokk, kjøpe den samme musikken .. Til å være en så broket gjeng som her inne, er tydeligvis hva som skal spilles temmelig ensartet.. .. Og jeg har kjøpt den selv..
De Vienna høyttalere dine kompenserer for kvinne-øl og altfor rent lytterom... ... Egentlig er jeg misunnelig.. Ha en fin fredag aftenRattet litt eq, men ble fort lei. Gikk heller en tur i kjøleskapet Beklager bilde @HCS
Vis vedlegget 858016
Faen, her drikker jeg Amundsen ipa, brygget på svette testikler, så snakker du om kvinne øl Har ha en strålende fredda du ogDe Vienna høyttalere dine kompenserer for kvinne-øl og altfor rent lytterom... ... Egentlig er jeg misunnelig.. Ha en fin fredag aften
. jeg er dessverre ikke der, men jobber med saken.
kjekt du titter innom. Skrytebilde…. Nja, bare en lonely wolf som drikker øl og spiller musikk. I dag er jeg heldig og skal dele caven med andreSevald.
Skulle ønske jeg kunne legge ut skryte bilder av egen hifi rigg, som du kan slå deg på brystet med..med flere eks. Tosken og andre.
... jeg er dessverre ikke der, men jobber med saken.
...one day...I'll be there.
Bra album, men ikke fantastiskNyt kvelden Sevald og ha en fin helg Det albumet av Riis er kanskje noe jeg burde få hjem?
mvh
Spist hunder kunne jeg og klart, det er verre med jazzenTo øl? Kom igjen, Amundsen spiste hundene sine, og du synes litt jazz er skummelt
Gratulerer med Kudos, fantastiske høyttalereLeker litt med tanken. Kudos Titan 808. Kan gjøres om til aktiv drift. Om det er noe for meg, vet jeg ikke. Men skal låne et øre til de snart. I utganspunktet står The Music fjellstøtt, men vet aldri
Vis vedlegget 858295
Line source er jo den nye hypen så der kan en henge med .. Viktigste er at en trives selv.Har troen på disse, men er høyst usikkert på om dette er noe for meg. Samme med basstårn er kanskje Line Source av et slag, et bedre valg. Men gleder meg til å høre de