MakkinTosken
Who, me?
Ekte amerikansk hardware! Dette var virkelig kult! Grattis!
Er bare på lån…trur jeg Spesielt design, ser mye kulere ut i real lifeEkte amerikansk hardware! Dette var virkelig kult! Grattis!
Ikke min…… tror jegVirkelig kult Grattis med flott box
mvh
Mulig. Dette er topp modellen til over 100kKul sak, Habicht hadde en sånn...
Ble gruset av Audiolense sin riaa....
40 k?
Spent på hvordan den står seg i forhold til EAR som jeg er veldig fornøyd med. Kommer til å teste Whest på nytt og, etter at Hana kom i husMen blir nok Manley er bra saker
mvh
Det gjør det bare enda verre...Kul sak, Habicht hadde en sånn...
Ble gruset av Audiolense sin riaa....
40 k?
Joda, du har lov å mene det. Jeg liker å teste selv før jeg gjør meg opp en mening.Det gjør det bare enda verre...
Om du får den for halv pris eller mindre er det fremdeles katta i sekken....
Joda... Men av å til er det lov å rope varsko...Joda, du har lov å mene det. Jeg liker å teste selv før jeg gjør meg opp en mening.
Som nevnt har jeg allerede en bra riaa. Jeg er i utgangspunktet ikke på jakt etter ny riaa. Men denne ser fet ut, og jeg har vært nysgjerrig på hvordan Manley låter. Åpent sinn. Skulle den falle i smak så må jeg ta en runde meg meg selv, uavhengig om noen skulle mene det er galskapJoda... Men av å til er det lov å rope varsko...
Å bruke 40-50-60k på en riaa er mine øyne galskap.... Spesielt når du kan oppnå mye bedre resultater for langt mindre...
Er No sjit det der.... Alle har et....Ja, det var dette med meninger og rasshøl...
ikke min erfaring ;-)Joda... Men av å til er det lov å rope varsko...
Å bruke 40-50-60k på en riaa er mine øyne galskap.... Spesielt når du kan oppnå mye bedre resultater for langt mindre...
Jeg har eid en superline. Bra den, men nå har jeg reist videreDet ligger en Superline på Finn til 12.000 kroner. Så trenger du bare en SuperCap. De ligger på ca 74 nye. En no brainer!
Blir spennende å høre om du blir fornøyd
Det er mange gode poenger med å fyre i gang skiten. Visste ikke at du var så klimabevisst. Imponert!Sikkert ingen poeng, men får fyre i gang skiten
Håper du kan fortelle litt om dine egen opplevelse av Manley-hetens bakside.
Baksiden av manley…. Den handler vel ikke om en opplevelse, men mere spec, lyden kommer jeg tilbake til.Håper du kan fortelle litt om dine egen opplevelse av Manley-hetens bakside.
Mye snadder å skrive hjem om mht. det tekniske?