Sevald
Avviker.
Etter en strålende helg på kajakk stevne i et nydelig vær, er det ikke feil å avslutte med litt vinyl
Takk. Har trentGratulerer med nydelig arm sevald
mvh
Kan godt være det hadde vært mere fornuftig Har ingen erfaring med tangential armerSkulle nesten hatt en TT5 på den smukke spilleren
mvh
Har siklet så lenge. Dessuten er jeg flink til å rettferdiggjøreDu er flink til å få utgiftene til å strekke til Ble lekkert! Slitan
Derfor du har "trent" arm? Høyre?Har siklet så lenge. Dessuten er jeg flink til å rettferdiggjøre
Kona sier ja, og som har lyst på litt mere plass i boden. Jeg er litt mere sketiskHar absolutt ingen verdi, så jeg kan ta alt for 400
Hva med å rippe dem, før du eventuelt selger, i det minste?Kona sier ja, og som har lyst på litt mere plass i boden. Jeg er litt mere sketisk
Beste forslag til nåDet er bare å kjøre de ut til meg, så kan du få høre på de når savnet blir stort
Ja, det er kanskje ikke så dumt forslag det. Hvis ikke, selger jeg cd samlingen. Men er redd jeg kommer til å angreEn stor, toppmatet cd-spiller gjør seg godt i "tomrommet" ditt. Jeg ble sittende i full ekstase å høre på Joe Satriani's The Forgotten part II i går kveld, fra plata Flying in a blue dream. Måtte jo bare gasse på litt og jammen fikk jeg ikke ståpels og gåsehud av det som ble spyttet på meg. Dac+streamer klarer ikke denne øvelsen like bra hos meg.