steinost
Æresmedlem
Såpass langt ja, lukter 970 dette
Såpass langt ja, lukter 970 dette
Det er bare opp til huset. Veien går hele veien rundt til garasjen. Kona maser om at vi må investere i noe.Såpass langt ja, lukter 970 dette
Ariens er vel noe rimeligere, bra fresere det også.Det er bare opp til huset. Veien går hele veien rundt til garasjen. Kona maser om at vi må investere i noe.
ATV med fres foran (?)Jeg må sikkert finne på ett eller annet i forhold til snørydding. Snøfreseren er sikkert fint, men lurer på om ikke en ATV hadde funket bedre her. Ikke at jeg har så veldig bruk for en ATV men fint til å hente ved i skogen osv…
Tror det er litt overkillATV med fres foran (?)
Jeg ikke den så er så flink til å spør etter hjelp. Han her bor halve uken i Stavanger, og halve uken her. Mulig allikevel at jeg kan få til noe mer samarbeid med kompisen min. Hjelper vi hverandre, så kanskje jeg kan låne en traktor. Dette er ikke en vanlig bonde, men har overtatt nedlagt gårdbruk etter foreldrene. Driver med jordbær og blomster.Trenger ikke freser du.
Sålenge du er gode venner.
På en lørdag eller søndag som nå hvor jeg har fri, så er dette ikke det verste jeg gjør. Men å komme him etter overtid og vakt på jobb, samt unger som skal hit og dit så er det litt stress.Det er da fin trim, men det kommer vel ikke så mange snødager at det vi gi noen gevinst? kanskje bare et hjerteattakk.
Ja, bønder er kjent for sin alltruisme...Jeg ikke den så er så flink til å spør etter hjelp. Han her bor halve uken i Stavanger, og halve uken her. Mulig allikevel at jeg kan få til noe mer samarbeid med kompisen min. Hjelper hverandre, så kanskje jeg kan låne en traktor.
Strengt tatt burde den bonden(en annen fyr) som disponerer våre marker gratis i det minste brøytet for oss. Jeg gidder ikke å spør, venter forgjeves på at han skal komme uoppfordret.
Mange bønder går litt for mye i offerrollen. Ønsker at vi skal nærmest hedre de. Kjenner faktisk jeg er litt lei enkelte som syter.Ja, bønder er kjent for sin alltruisme...
Vi er ikke en ronkering Bare haug med lavpanna idioterSnakkar me sjølvaste Førland Skinndragarlag her?