MakkinTosken
Who, me?
Kan ikke fatte at det alt har gått 9 år...
Trist med storheter som må pakke sekken alt for tidlig. Sterkt å høre Blackstar, men orket ikke den i dag.Kan ikke fatte at det alt har gått 9 år...
I hvert fall Bowie...Iallefall pils
Blackstar er fantastisk. Men passer kanskje ikke så godt på freddan.Trist med storheter som må pakke sekken alt for tidlig. Sterkt å høre Blackstar, men orket ikke den i dag.
Enig i det. Sterkt og knallgodt album. Kan spille det på en fredag og jeg, men i dag orket jeg ikke.Blackstar er fantastisk. Men passer kanskje ikke så godt på freddan.
Det var nytt for meg.. ikke rart den dukket opp etter at jeg spilte A Perfect CircleMaynard James Keenan, vokalist i Tool, sitt soloprosjekt. Tøft.
Ikke noe mer toskeskap enn at jeg er svak når det kommer til platekjøp. Trykker litt for lett på knappen når det dukker opp noe gøy. Jeg har faktisk ambisjoner om å handle litt mindre i 2025Hva er dette slags toskeskap? Skal du gå både @MakkinTosken og @ragwo en høy gang og sette ny rekord i «utpakkingstråd»???
Det er bare å spytte ut sa brura!
Du slo meg med flere dager 🫣Da sprakk jeg. Jaja, vi er langt ut i 2025 og jeg får kjøpt klimakvoter i form av emballasjen til Strilapungen
Jeg har ikke helt troenJeg skal også ha ned mot nullutslipp når det gjelder handel av hifi (håper jeg) cd/vinylplater er så klart ikke med i det regnskapet.
Skjønner ikke hva du sikter tilTross alt er det bra at noen tar samfunnsansvar og holder økonomien i gang. Det hadde vært katastrofe for bransjen hvis alle skulle hatt kjøpestopp (ikke @vim sin definisjon, den holder hjulene i gang)
SkeptiskHer er det planer om 0 plater og 0 utstyr
Eg oSkeptisk
Like godt innrømme egne svakheter og slutte å stritte i motLike godt å bare hoppe i det. Sprekken kommer uansett