Det er det nok. Jeg ikke prøvd noen av delene. Jeg synes allikevel Trinnov Nova ser ut til å passe best hos meg. Jeg har godt tid(tror jeg) og vil avvente til den er testet litt ut.Billigste alternativ... Fatter ikke at det er noe problem..
|
Det er det nok. Jeg ikke prøvd noen av delene. Jeg synes allikevel Trinnov Nova ser ut til å passe best hos meg. Jeg har godt tid(tror jeg) og vil avvente til den er testet litt ut.Billigste alternativ... Fatter ikke at det er noe problem..
Nei, hadde ikke stresset. Den trenger noen oppdateringer til, men jeg elsker den!Det er det nok. Jeg ikke prøvd noen av delene. Jeg synes allikevel Trinnov Nova ser ut til å passe best hos meg. Jeg har godt tid(tror jeg) og vil avvente til den er testet litt ut.
Kan fint leve med om den ikke er perfekt fra dag en. Men den må kunne spille musikkNei, hadde ikke stresset. Den trenger noen oppdateringer til, men jeg elsker den!![]()
Nei, ikke gjør det for @Sevald har uka.. AudiomensTil de som har lyst å foreslå Audiolense, så vil jeg si at det er uaktuelt.
Trudde ikke det var uke men permanent i dette miljøet
Vet du, den spiller fantastisk! Bare legge vekk REW og begynne å nyte musikken. Også er det mange morsomme finesser man kan leke seg med.Kan fint leve med om den ikke er perfekt fra dag en. Men den må kunne spille musikk![]()
Eller bare gjøre som du vil og la det stå tilTrudde ikke det var uke men permanent i dette miljøetSentralen viktigste agenda, får andre til å velge som en selv
![]()
Gir du bort boksene mine!Eller bare gjøre som du vil og la det stå til. Men en ting er sikkert, uansett valg så er det alltid et MEN...
MEN...Kan du ikke låne/leie Trinnov tingen som blir til overs hos @MakkinTosken, en liten periode så har du ihvertfall mulighet for din egen vurdering![]()
Å nei, nei. Men har du ikke sett frieriet til @Sevald her ?Gir du bort boksene mine!![]()
Tenker det blir dobbeltrom og hver sin "Trinnova" på neste messeDigger toskenJeg er helt blottet for egne meninger og lar livet mitt styres etter min store helt
![]()
Du har tydeligvis ikke fått med deg flørten min med @alphamale i dag…. Pokker det blir jo Trinnova der ogTenker det blir dobbeltrom og hver sin "Trinnova" på neste messe![]()
Trenger du ikke et miksebor for analog inngang på D-Mon?Tenker du bør tenke på hvor mange kanaler du minst trenger. Nova har jo max 6, da er kanskje D-Mon eller ST Pro bedre. Jo, de franske boksene koster, men pengene går i det minste til en alliert.
Kanskje det egentlig er bra nok som det er?![]()
NeiTrenger du ikke et miksbor for analog inngang på D-Mon?
" Jo, de franske boksene koster, men pengene går i det minste til en alliert. "Hva er det du ler av Stakan?
D-mon og ST pro er ikke det litt eldre modeller? Uansett, kanskje jeg i fremtiden vil la trinnov eller noe annet styre delingen i Arc Deco. Men det problemet tar jeg evt da. Vet ikke om det er mulig å kjøre stk nova parallelt evt? Vil de kunne snakke sammen?Tenker du bør tenke på hvor mange kanaler du minst trenger. Nova har jo max 6, da er kanskje D-Mon eller ST Pro bedre. Jo, de franske boksene koster, men pengene går i det minste til en alliert.
Kanskje det egentlig er bra nok som det er?![]()
Det var et kjempe godt argumentSinnsyk pris på den fjernkontrollen, ja. Men for å si det slik: jeg ville heller ha brukt den summen på den fjernkontrollen enn på kabler til samme pris…
Ihvertfall ikke ennå...Fikk svaret angående koble sammen 2 nova.
Det er riktig. Jeg ser faktisk mange muligheter her. Dette kan bli skikkelig gøy.Ihvertfall ikke ennå...
Vis vedlegget 1091162
![]()
Trinnov | Our iconic monitoring controller with Trinnov Room Correction
The D-MON features Trinnov's exclusive Digital Room Correction and advanced monitoring functions for multiple stereo, 5.1 or 9.3.6 Dolby Atmos systemswww.trinnov.com
Hvordan får du brukt de analoge inngangen på den?
Jeg har tenkt dette mange ganger de siste årene, og hver gang finner jeg ut at det er mer å hente. Hvor mye som ikke er høstet inn, er umulig å si. Jeg er egentlig godt fornøyd. Men klarer ikke helt å legge fra meg tanken om at det er mer å hente. Denne nova saken synes jeg var litt befriende. Prisen er egentlig helt ok.Kanskje det egentlig er bra nok som det er?![]()
Egentlig er det jo bare tull å vente, boksen blir ikke billigere og du blir ikke yngre. Som funksjonell preamp, må jeg si at Amethyst/Alltitude er bedre og det mangler noen funksjoner enn så lenge.Jeg har tenkt dette mange ganger de siste årene, og hver gang finner jeg ut at det er mer å hente. Hvor mye som ikke er høstet inn, er umulig å si. Jeg er egentlig godt fornøyd. Men klarer ikke helt å legge fra meg tanken om at det er mer å hente. Denne nova saken synes jeg var litt befriende. Prisen er egentlig helt ok.
Naim 272, som jeg tidlige hadde.(pre/streamer) kostet for en del år siden 50k. Jeg syntes ikke den spilte særlig bra før en la til ekstern strømforsyning til nye 50k. Da spilte den helt ok. Ikke noe mer. Jeg vil sette Eversolo A8 langt foran Naim 272. Slik jeg ser det er ikke trinnov så ille priset i forhold til mye annet.
Egentlig er det jo bare tull å vente, boksen blir ikke billigere og du blir ikke yngre. Som funksjonell preamp, må jeg si at Amethyst/Alltitude er bedre og det mangler noen funksjoner enn så lenge.
Bare så det er klart! Jeg hverken anbefaler eller ikke anbefaler denne boksen. Du får finne ut av det sjæl. Har hatt den snart to dager og har avdekket en potensielt dum bug, men de jobber med saken og det går egentlig ikke utover lyden som den er nå, men litt av ønsket tweaking. Kan hende du skal vente til jeg har fått noen svar.
https://youtube.com/shorts/qUoRPmyXLGo?si=ccFW8Legr0KTyMQ0hei jeg er fullmen alltid moro å følge med her itråden
![]()
Beste starten på et innlegg jeg har lest på lenge. Herlig ærlighei jeg er fullmen alltid moro å følge med her itråden
mvh
Mnjaa, nå underselger du litt.Tror faktisk en må være full for å finne tråden min underholdende![]()
Fisker, er vel litt mer dekkende...Mnjaa, nå underselger du litt.![]()
Jeg klarer fint å leve med bugs i software. Trygg på at det blir et bra produkt, selv med mangler/feil som er der i dag. Når jeg trykker på kjøp knappen er usikkert, men kjenner litt på at jeg blir så sår i ræva av å sitte på gjerdetEgentlig er det jo bare tull å vente, boksen blir ikke billigere og du blir ikke yngre. Som funksjonell preamp, må jeg si at Amethyst/Alltitude er bedre og det mangler noen funksjoner enn så lenge.
Bare så det er klart! Jeg hverken anbefaler eller ikke anbefaler denne boksen. Du får finne ut av det sjæl. Har hatt den snart to dager og har avdekket en potensielt dum bug, men de jobber med saken og det går egentlig ikke utover lyden som den er nå, men litt av ønsket tweaking. Kan hende du skal vente til jeg har fått noen svar.
Tja. Du har jo et glimrende lokkemiddel i din trådMnjaa, nå underselger du litt.![]()