Tenkte jeg skulle holde meg til "familien" God helgFlott spiller som jeg liker svært godt Regner med den synger fint med en 103r
Ha en fin helg
mvh
Tenkte jeg skulle holde meg til "familien" God helgFlott spiller som jeg liker svært godt Regner med den synger fint med en 103r
Ha en fin helg
mvh
Vel, det vet ikke jeg heller.....Denne er kjøpt kun på utseende å gode kritikker på YTEnig med motoren her. Flott spiller, hvordan den låter aner jeg ikke. Blir gøy det
Du tenker at jeg kan finne lappe sakene til veggene God helg til deg ogJeg er seff helt enig i å prioritere øl og musikk fremfor fysisk arbeid
Hvis du for øvrig skulle få igjen arbeidslysten så kan du jo reversere alle tiltakene du har gjort i det siste siden Nova’en antageligvis fikser dette uansett! God helg
Akustiske tiltak er bare så 2024. DSP er lyset og veien fra nå avDu tenker at jeg kan finne lappe sakene til veggene God helg til deg og
Klart du må høgge til nå! Med alt av forbedring som ChatGPT nevner, må det jo bety at det låter helt jævlig i kjelleren nåDuste ChatGPT. Hjelper jo ikke meg på holde litt igjen
Nasj… dumme ChatGPT vet ikke hvordan den ser ut, hvordan i allverden skal den vite hvordan det vil låte. Får bare ha crapy lydKlart du må høgge til nå! Med alt av forbedring som ChatGPT nevner, må det jo bety at det låter helt jævlig i kjelleren nå
Faen har de tatt en dCS løsning nå! Jeg har ev. bare plass til EN boks…Nasj… dumme ChatGPT vet ikke hvordan den ser ut, hvordan i allverden skal den vite hvordan det vil låte. Får bare ha crapy lyd
Vis vedlegget 1094018