Send på en pm hvis Hypex FA502 skal ut, kunne trengt noen til bass-systemet her hjemme.
Blir sikkert bra med Nova.
Blir sikkert bra med Nova.
|
Det skal jeg gjør, men foreløpig ligger det ingen planer om å bytte de ut. Kan like godt ende opp med at jeg putter to til FA502 til bassene.Send på en pm hvis Hypex FA502 skal ut, kunne trengt noen til bass-systemet her hjemme.
Blir sikkert bra med Nova.![]()
Natta er best for måling!Endelig er dagen her med pakke i posten. Hadde planer om å ta en dag fri når nova var på plass, så jeg kunne sette den opp i fred og ro. Men dessverre travelt og sene kvelder på jobb![]()
Nei, og neiNatta er best for måling!Har du forberedt deg godt nå? Funnet frem meter og ryddet plas til mic, har du mic stativ forresten?
Fotostativ går bra,, følger med overganger til den skruen i plataHar brukt foto stativ til målemic
Veldig bra. Lyd er pri en. Ser jo frem til å leke meg og bli kjent med boksen. Ikke minst leke meg med La remote. Håper volum knotten gir meg den kvalitets følelsen jeg håper på.Fotostativ går bra,, følger med overganger til den skruen i plata
Blir den mest håndterte knotten i huset...Håper volum knotten gir meg den kvalitets følelsen jeg håper på.