|
Er egentlig ikke så glad i ståk og mas, så da er fjellet god medisin. Gruer meg til helgen og tror jeg rømmer ned på puben så får Roald styre showet.Flott, og det må være deilig å komme seg bort fra folk når man bor i den overbefolkede verdensmetropolen Langesund![]()
Tipper du booster litt i bassenBesøk i caven i kveld. Da gjør jeg det jeg ikke skal gjøre, å justere på lyden rett før ankomst. Heldigvis er de opprinnelige innspillingene bare et tastetrykk unnaNevnte jeg at jeg digger novaen?
Vis vedlegget 1116193
Ja, en edruelig heving under 100hz.Tipper du booster litt i bassen![]()
Takk for tips. Skal sjekke den ut. Har flere Ghost platerDu som liker litt kvassere musikk også. Prøv nye GhostSå veldig kvasst er det ikke, men veldig bra
![]()
Det er Bobby Liebling er fra Pentagram. Ser passe gal utHva het det bandet han sang i som du benytter som profilbilde nå?
Den skal jeg sjekke utEr en dokumentar ute om han på jutjub. Utrolig at det fortsatt er liv i den karen![]()
Trivelig kveld Sigvald! Topp lyd - resultat av år med nitidig arbeid- imponerendeHadde et hyggelig besøk av @Øyvind Ek i uka som var. Han hadde med seg blant annet dette albumet av Hugh Laurie. Låt utrolig flott på vinyl. Helt ukjent for meg, kjenner bare til han som skuespiller. Låt ikke like bra digitalt dessverre, og platen er vanskelig å oppdrive.
Vis vedlegget 1117272
Nei. Har ikke savnet støvdeksel. Kanskje hvis den hadde stått i stua med klesvasken på tørk og en helt annet aktivitet så hadde det kanskje vært mer mer aktuelt.Flott spiller. Ingen støvproblemer uten støvdeksel?
Blir ofte litt vel høy harryfaktor på glamDu får glam til å høre ut som noe negativt, og det er det jo slett ikke![]()