P
parafinoksen
Gjest
Beklager, men det der er like traust som en Toyota Camry fra 80-tallet.Accuphase er sexy...
Beklager, men det der er like traust som en Toyota Camry fra 80-tallet.Accuphase er sexy...
Liker IKKE.....men liker assosiasjonene til am-car-folket, herlig bluesVis vedlegget 577330
Har litt problemer med uttrykket, men denne fra Motorola er hvertfall annerledes.
Tipper Am-car-folket synes den er "sexy".
En annen modell,samme design.
Vis vedlegget 577331
Sikle sikleEr ikke noe mindre sexy i grønn skrud heller
Vis vedlegget 574534
Den står her
Men leveres med pølseholdere:Godt eksempel på DIY som ser bedre ut enn veldig mye kjøpebrød....
Støtter denne til fulle; jeg har ennå til gode å se noe penere.Jeg synes fremdeles Bow ZZ one er mest sexy av alle. Hadde den i tillegg hatt blank garnityr i stedet for forgylt hadde det vært enda bedre:
Vis vedlegget 574822
men fin, det er den. Selv om funksjonen lett kan misforståes/-brukes.
Sjokkert!Sexy forsterker? Vel, vi har jo Bladelius Oden, da…og førstegenerasjon Trafomatic Aries..såfremt alle tre rør deri har påmonterte CoolDampers fra EAT. MEN mer sexy enn førstnevnte, det blir aldri en forsterker. Måtte være Ask + Embla, det da..
Litt mere Macho
50 shades of amp.Vis vedlegget 824603
Litt mere Macho
Bladde gjennom i gallerivisning. Mye som fortjener å stå på et teknisk rom (i henhold til min smak).Utrolig hva enkelte synes er fint, mens andre synes er stygt... ikke ment negativt - det er så gøy å se hva noen kunne hatt som "smykke" mens andre ikke ville tatt med ildtang en gang.
...men også en del jeg ville tatt med silkehansker...Bladde gjennom i gallerivisning. Mye som fortjener å stå på et teknisk rom (i henhold til min smak).
Jo, da, en del fint er det, men high-end-estetikken tipper fort over i det overdådige, enten det går mot gull og bling eller mot det brutale og industrielle....men også en del jeg ville tatt med silkehansker...
Vis vedlegget 824595 Vis vedlegget 824596 Vis vedlegget 824597
Etter å ha sett denne live så syntes jeg den er ganske så tiltrekkende..
Mcintosh mc2000 50th anniversary
Ble iallefall solgt av tidligere Audio Pro Musica på Alnabru i Oslo. Mye minner derfra, ikke alle like hyggelige. Men mye fint utstyr på demoMusical Innovations Alto. Britisk skjønnhet som jeg mener å huske ble solgt her hjemme også. Se anmeldelse i Gramophone fra 1994. Vis vedlegget 824619