SF Grand Piano Home Vs. Demus

pow

Medlem
Ble medlem
01.12.2002
Innlegg
23
Antall liker
0
Hei!

Er det noen som har sammenlignet/hørt disse ( SF GP Home og SF GP Demus ) modellene med samme elektronikk? Er det "stor" forskjell mellom disse og "verdt" kronene imellom?

-POW
 
K

kbwh

Gjest
Jeg kjenner en som eier begge. Homen står som 2.0-oppsett i hjemmekinoen og Domusen i stereoavdelingen. Et opplagt valg sier han.

(Dersom du skal ha en virkelig oppgradering for pengene er det Cremona Auditor du skal ha og ikke GPD. Sonus fabers hjerte er toveis, skjønner du.)
 
C

Cyber

Gjest
Men er Auditoren i stand til å spille høyt med punch da?
 

pow

Medlem
Ble medlem
01.12.2002
Innlegg
23
Antall liker
0
Hei igjen!

Som cybervision sier så er jeg redd ikke Auditor kryper langt nok ned i frekvens for meg selv om jeg spiller mer og mer "akustisk" musikk.Har levd i mange år med IMF transmisjonslinjehøytalere og frekvenser langt nede på 20tallet og savner det selv om overgangen fra SF Concerto til GP var markant på det omerådet.Prøvde meg med en REL sub med Concertoene, men det ble aldri bra og har lovet meg selv å holde meg til gulvstående fullfrekvenshøytalere i uoverskuelig framtid og mens de nåværende fysiske lover fremdeles ( stort sett ) gjelder og prislappen er innenfor samvittighetens grenser :)

-POW
 

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Innlegg
1.765
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
er helt enig med valentino her, jeg ville absolutt valgt cremona auditor. Nå har jeg riktig nokk kunn hørt høyttalerne i demo, men det ble brukt samme utstyr og rom da jeg hørte dem. Hørte da flere av modellene i domus serien og det var ingen tvil om hva jeg ville valgt av disse høyttalerne hadde jeg hatt penger til dem. Cremona auditor syns jeg er en utrolig herlig høyttaler, og jeg håper virkelig jeg eier en slik høyttaler en dag.
 
K

kbwh

Gjest
Dersom punch er nødvendig velger du ikke CA. Men kjenn etter: Trenger du den punchen? Foreløpig? Det finnes en Cremona Subwoofer man kan spare til...
 
Topp Bunn