Sharia i Oslo, eller homser i trøbbel

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.798
Antall liker
21.543
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
nå snakker du piss igjen.

det var EN sinnsforvirret person som gikk til angrep på disse to gutta.
de aller fleste muslimer (og kristne også, for den saks skyld) har sannsynligvis samme holdningen, men de avholder seg fra å trakassere homser på åpen gate.

vold mot homofile har blitt utøvd før, også av ikke-muslimer.
en skam.

btw, disse to homsegutta virker meget oppegående, og har gitt uttrykk for at de ikke ønsker at denne episoden skal utnyttes av sånne som deg:

http://www.dagbladet.no/2009/08/19/nyheter/innenriks/homofili/vold/7627204/
 

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Innlegg
2.947
Antall liker
20
Gago skrev:
vold mot homofile har blitt utøvd før, også av ikke-muslimer.
en skam.
homohat og rasisme trives i muslimske miljøer. det er et faktum.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Pussig at akkurat du forteller oss dette, igjen.

Sett tullingen i fengsel. Det er ikke noe mer å bråke om.
 
L

Lars.N

Gjest
Hva Faen er dere bråker om ?

Guttaboys som lanket møte jo bare en fra steinalderen ikke rart det blir bråk.

Mvh

Laban
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.272
Antall liker
6.643
Er Grønland en muslimsk bydel?
 
S

Smorte24

Gjest
Ja slik har det blitt i deler av Oslo, tenk deg om 10 år.

Enkelte skoler på østkanten har over 90% ikke etniske norske, når de vokser opp samtidig som vi tar inn over 20 000 stk i året.

Det begynner i det små så er de mange nok, ingen jeg kjenner trodde at en pakistaner skulle vinne i kommunevalger her i Søndre Nordstrand for 10 år siden. Men det skjedde i forrige kommunevalg, bare vent til de blir mange nok til å vinne i hele Oslo.

Da skal du se at homofile og andre som ikke er i tråd med muslimens tro vil lide.

Hvor er Støre og Stoltenberg når det går denne veien.
 

Wergeland

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.05.2009
Innlegg
1.076
Antall liker
67
Torget vurderinger
1
Nå digger ikke jeg heller utviklingen på Grønland, men disse Dagbladet-journalistene, om de noen gang har sittet på skolebenken så burde de kanskje returnere:

"3.9. Opptre hensynsfullt i den journalistiske arbeidsprosessen. Vis særlig hensyn overfor personer som ikke kan ventes å være klar over virkningen av sine uttalelser. Misbruk ikke andres følelser, uvitenhet eller sviktende dømmekraft. Husk at mennesker i sjokk eller sorg er mer sårbare enn andre."
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Problemet ligger i den unfallenhet og "toleransen" som utvises mot de religiøse. Konservative religiøse miljøer har alltid oppført seg bedritent og undertrykkende mot homser, kvinner, "syndere", folk som ikke vil være slaver, folk som ikke deler deres religiøse fantasier eller folk som prøver å opplyse om at denne samfunnsykdommen må stoppes.

Så det bør bli slutt på denne tolmodigheten med de verdikonservative og religiøse.

Siden det er valg nå så kan man jo starte med å spørre seg i hvilke politiske leire man finner mest slikt holdninger som denne mannen har vist med sitt angrep på de to homsene på Grønland: Krf og Frp :-\
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.416
Antall liker
1.140
Torget vurderinger
4
Gago skrev:
nå snakker du piss igjen.

det var EN sinnsforvirret person som gikk til angrep på disse to gutta.
de aller fleste muslimer (og kristne også, for den saks skyld) har sannsynligvis samme holdningen, men de avholder seg fra å trakassere homser på åpen gate.

vold mot homofile har blitt utøvd før, også av ikke-muslimer.
en skam.

btw, disse to homsegutta virker meget oppegående, og har gitt uttrykk for at de ikke ønsker at denne episoden skal utnyttes av sånne som deg:

http://www.dagbladet.no/2009/08/19/nyheter/innenriks/homofili/vold/7627204/
Går det virkelig ikke an å etterkomme de guttas ønske her på sentralen?
 

Torsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.08.2005
Innlegg
1.860
Antall liker
146
Grønland er ikke en muslimsk bydel, men en norsk bydel i en kristen by i et kristent land. At muslimene har slått seg ned der er ingen grunn til å kalle dette en muslimsk bydel. Muslimene får lov til å være der og ha sine moskeer der. Men der stopper det. De får rette seg etter norske lover og holdninger.

Skjønner godt at homsene vil ha neste års homoparade der ;D
 
S

Slubbert

Gjest
Kristen? Joda, hvor skammelig det enn er så har landet en "statsreligion" (bare begrepet er til å gråte av), men de facto er det vel rimelig sekulært. Homoparade gjennom Grønland er en god idé.
 

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Innlegg
2.947
Antall liker
20
Slubbert skrev:
Homoparade gjennom Grønland er en god idé.
Ja, i denne kampen er vi allle homser! Gleder meg allerede.
Ai,ai for en artig krig!
 

janb

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.03.2003
Innlegg
937
Antall liker
2
BBking skrev:
Slubbert skrev:
Homoparade gjennom Grønland er en god idé.
Ja, i denne kampen er vi allle homser! Gleder meg allerede.
Ai,ai for en artig krig!
- med humor & ironi bygges landet - ingen tvil om det ;)
 
V

vredensgnag

Gjest
BBking skrev:
vredensgnag skrev:
Overfallsmannen mente selv at Grønland er en muslimsk bydel.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=570403
Ja, Kalifatet utvides!
Jeg er vanligvis meget tolerant av meg, men jeg aksepterer ikke at noen tror de kan etablere soner der spesielle lover skal gjelde. Og den holdningen har jeg samme hvem det måtte gjelde - om det så er et krampekristent samfunn som vil tilbake til oldtiden, et mosaisk eller et muslimsk ditto.

I Norge gjelder Norges lover, disse omfatter religionsfrihet, trykkefrihet og frihet til personlig uttrykk under ansvar og i henhold til landets lover. Det skal ikke finnes noen "muslimsk bydel" i Oslo, men det er tydelig at enkelte tror de har skapt en.
Dette har ikke denne overfallsmannen funnet på selv, det representerer en gjengs oppfatning i hans krets.
Det er like kritikkverdig som da religiøse foresatte i samme område for en del år siden støttet fatwah mot William Nygaard pga Rushdies bok.
 
V

vredensgnag

Gjest
Fint at det norske forsvaret brukes til å støtte opp om dette regimet. Ikke til å undres over at det ble ampert mellom Richard Holbrooke og Karzai etter valget.

Og hva har dette med homser i Oslo å gjøre? Vel, først av alt viser det en total forakt for demokratiets spilleregler; en vilje til å manipulere med grunnprinsippet om "ett menneske - en stemme"; og en hang til å skape særregler, som vi gjerne vil være uten.

Vårt problem er at vi har temmelig naivt møter slike fremmede grunnsyn med en toleranse de ikke fortjener.

http://www.nytimes.com/2009/09/02/world/asia/02fraud.html?_r=2&hp

KABUL, Afghanistan — Just a week before this country’s presidential election, the leaders of a southern Afghan tribe called Bariz gathered to make a bold decision: they would abandon the incumbent and local favorite, Hamid Karzai, and endorse his challenger, Abdullah Abdullah.
Mr. Abdullah flew to the southern city of Kandahar to receive the tribe’s endorsement. The leaders of the tribe, who live in a district called Shorabak, prepared to deliver a local landslide.

But it never happened, the tribal leaders said.

Instead, aides to Mr. Karzai’s brother Ahmed Wali — the leader of the Kandahar provincial council and the most powerful man in southern Afghanistan — detained the governor of Shorabak, Delaga Bariz, and shut down all of the district’s 45 polling sites on election day. The ballot boxes were taken to Shorabak’s district headquarters, where, Mr. Bariz and other tribal leaders said, local police officers stuffed them with thousands of ballots.

At the end of the day, 23,900 ballots were shipped to Kabul, Mr. Bariz said, with every one marked for President Karzai.

“Not a single person in Shorabak District cast a ballot — not a single person,” Mr. Bariz said in an interview here in the capital, where he and a group of tribal elders came to file a complaint. “Mr. Karzai’s people stuffed all the ballot boxes.”
 

Polka

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2003
Innlegg
5.718
Antall liker
3.946
Torget vurderinger
96
HoJ skrev:
BBking skrev:
Er det rart mange vil stemme FrP?
Ja, det er rart!
Mange som stemmer Frp som er ganske uenig i partiets politikk på flere felt, og mange svelger nok svære
kameler når de putter Frp seddelen i urnen. Men slik det har blitt i Oslo i dag, synes jeg ikke det er det
minste rart at mange nå ser at vi har kommet så helt galt av sted med asyl og innvandringspolitikken.
Det er trist at det ikke lenger er mulig å ferdes trygt i flere strøk i Oslo.
Et eksempel: Alle anmeldte overfallsvoldtekter de siste 3 år er begått av innvandrere av ikke vestlig opprinnelse.
Folk blir ranet over en lav sko. En venninne av meg ble truet av et par innvandrere en kveld i nærheten av Grønland. Lommebok og andre verdisaker måtte hun gi fra seg. Forekommer stadig oftere. Gjenger drar rundt og raner og truer til seg alt fra sko til penger og smykker.
Spør noen av alle disse offerne om de synes det er rart.
Jeg er helt på linje med alle som kritiserer Frp's politikk som ofte lettvint, populistisk, urealistisk og vinglete. Men de fikk dessverre rett når de advarte oss mot hva slags tilstander vi gikk mot med den massive ikke vestlige innvandringen. Så, er årsaken dårlig integrering? Dannelse av ghettoer? Har vi vært for ukritiske og slepphendte med hvem vi har gitt opphold? Har asylmottakene vært gode nok? Har vi vært for tolerante med ukultur blant visse grupperinger? Ikke vet jeg, jeg vet bare at svært mange er så fed up av alt det negative en mislykket politikk har ført med seg. Du kan si mye rart om Frp, men de er det eneste partiet som så dette komme, eller turte å si det komme. Det kommer ingen bort fra.
 

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Innlegg
2.466
Antall liker
11
BBking skrev:
Så er vi i gang igjen:

Homofile jaget fra gatekjøkken :
http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article3247220.ece

Naturligvis helt uakseptabelt. Synes muslimene. Og vi. Men, ikke om det samme. Er det rart mange vil stemme FrP?
Jeg synes at det er helt ok at folk som driver spisesteder o.l. kan be folk som oppfører seg upassende om å fjerne seg. Jeg blir utilpass av at folk kliner, for det var det de gjorde, sier de selv.

Så helt ok å be dem om å gå et annet sted, homo eller ikke, ikke ok å jage dem.
 
Topp Bunn