Sigberg Audio inngår samarbeid med Egeland Acoustics

Det er moro med folk som satser og tør gå egne veier! Og ikke minst er det moro med norsk satsning innen lyd! @EgelandAcoustics har imponert meg med en forfriskende vitenskapelig tilnærming til dempeføtter. Gjennom tester og målinger ser vi at de reelt gir stor reduksjon i overført energi og vibrasjoner. 🤓

Jeg har derfor bestemt meg for å benytte føtter fra Egeland Acoustics på vår kommende gulvstående høyttaler Saranna! Vi har allerede myke / avkoblende føtter på alle våre produkter, men ikke på langt nær så avanserte eller så nøyaktig tilpasset som dette! :love:

1728984188106.png

Kommentarer

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Antall liker
7.707
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
Moro. Finnes det dempefot som er tilpasset stativene til Manta?
Det er jo allerede medfølgende silikonføtter til stativene som demper relativt effektivt vil jeg tro, men @EgelandAcoustics kan helt sikkert lage en enda mer fancy. :) Det spørs jo litt hva slags utseende man vil ha. Dagens fot stikker ikke ut utenfor stativets bredde, som jeg personlig synes er å foretrekke, men da er diameter begrenset til 30mm. Spørs litt hvilken look man vil ha.

@EgelandAcoustics Dagens Manta-fot er 30mm i diameter og 30mm høy, får du til noe med den størrelsen tror du, eller må den være større? og @Frodm - så du for deg noe med samme dimensjon, eller større?

EgelandAcoustics

Bransjeaktør
Ble medlem
17.04.2024
Antall liker
469
Sted
Fusa
Torget vurderinger
0
Det er jo allerede medfølgende silikonføtter til stativene som demper relativt effektivt vil jeg tro, men @EgelandAcoustics kan helt sikkert lage en enda mer fancy. :) Det spørs jo litt hva slags utseende man vil ha. Dagens fot stikker ikke ut utenfor stativets bredde, som jeg personlig synes er å foretrekke, men da er diameter begrenset til 30mm. Spørs litt hvilken look man vil ha.

@EgelandAcoustics Dagens Manta-fot er 30mm i diameter og 30mm høy, får du til noe med den størrelsen tror du, eller må den være større? og @Frodm - så du for deg noe med samme dimensjon, eller større?
Det fikser jeg lett 😊

Informasjon om bruker

SigbergAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
7.707
Link til alle artikler
72
SigbergAudio sine annonser
Bransjenyheter
Sigberg Audio: Lagersalg Inkognito G1 og SBS.1!

Sigberg Audio: Lagersalg Inkognito G1 og SBS.1!

• 0
I forbindelse med flytting til nytt lager drar vi på litt ekstra med tilbud for å redusere mengden varer som må flyttes. :) Vi har kun 3 sorte og 3 hvite Inkognito generasjon 1 subber igjen, og...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio: Grey is the new black!

Sigberg Audio: Grey is the new black!

• 2
Vi går nå over fra svart til grå grill på hvit 10D, for å bedre matche hvit Manta (som også har grå grill). :) Vi har et veldig lite antall igjen av "gammel" hvit med sort grill, og selger ut...
Fortsett
Bransjenyheter
Messetilbud: Sigberg Audio SBS.1 Aktivt høyttalersystem

Messetilbud: Sigberg Audio SBS.1 Aktivt høyttalersystem

• 1
NU KJØR VI! :D :coffee: Vi freser ned mot Horten om noen timer og gleder oss til å møte masse musikkglade entusiaster! :love: Vi spiller som tidligere nevnt på SBS.1 og Inkognito hele...
Fortsett
Bransjenyheter
Fem stjerner til Sigberg Audio Manta og 10D i hifi.nl !

Fem stjerner til Sigberg Audio Manta og 10D i hifi.nl !

• 5
I couldn't be happier with Sigberg Audio’s Manta loudspeakers and 10D subwoofers offering a full-range experience. These loudspeakers are in financial reach of a larger group of music lovers and...
Fortsett
Bransjenyheter
Hortenmessen 2024: Sigberg Audio

Hortenmessen 2024: Sigberg Audio

• 6
Sigberg Audio dukker opp på Hifimessen i Horten i år også! Vi sees vel der?
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio: Splitter nye websider!

Sigberg Audio: Splitter nye websider!

• 42
Vi har hatt mer eller mindre samme website i fire år nå (litt oppdatert underveis så klart), så det var på tide å pusse opp littegrann. Og resultatet (om jeg må si det selv) har blitt veldig...
Fortsett
Topp Bunn