Sigberg Audio: Splitter nye websider!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• 1724950101367.png

Vi har hatt mer eller mindre samme website i fire år nå (litt oppdatert underveis så klart), så det var på tide å pusse opp littegrann.
    Og resultatet (om jeg må si det selv) har blitt veldig flott! 🥳

Noe av det som er gjort:
    • Ny visuell stil og layout
    • Hele forsiden er ganske så ny og omorganisert
    • Helt ny "About" del med informasjon om både Sigberg Audio, tilnærmingen vår og om meg selv (litt mer personlig enn tidligere)
    • Det er mer bruk av video og store bilder
    • Hele websiden er nå fullskjerm / full bredde mer eller mindre uansett hvor stor skjerm man har, og såklart også tilpasset mobil
    • Chat direkte tilgjengelig på nettsidene, og kontaktskjema i bunn av de fleste sider slik at det generelt er lettere å komme i kontakt
    • Nye, flotte produktsider
    • osv osv

Websidene finner man på https://www.sigbergaudio.no/
    Sidene er lansert i dag, og det blir nok finpuss de neste dagene. Så jeg tar gjerne i mot både ris og ros (og takknemlig for tips om noen finner noe feil :geek:)!

Kommentarer

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    25.349
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Ser bra ut
    Jeg er ikke så glad i utropstegn. Helt ok i sitater, men her f.eks. kunne du brukt punktum eller kolon synes jeg:
    When artists lounge in the control room they are blown away by the realism and dynamic range!

TGB

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2013
    Antall liker
    2.313
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Utropstegn skal og bør brukes av og til, men ikke helt tiden selvsagt.

SigbergAudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Antall liker
    7.668
    Sted
    Østlandet
    Torget vurderinger
    1
    Ser bra ut
    Jeg er ikke så glad i utropstegn. Helt ok i sitater, men her f.eks. kunne du brukt punktum eller kolon synes jeg:
    When artists lounge in the control room they are blown away by the realism and dynamic range!
    Takk for feedback, jeg skal gå over og se om utropstegnsbruken kan roes ned noe. :D

Espen R

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Antall liker
    3.230
    Du er heldigvis laaangt unna Trump i det å bruke utropstegn og skrive med caps lock’n på😅

Syns den nye hjemmesiden din ser meget bra ut!

BritFi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Antall liker
    2.125
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Har en kommentar, -eller kanskje et spørsmål, som går på produktene og hvilket kundesegment Sigberg ønsker å henvende seg til:

For meg så virker de nye web sidene som om det er rockeren og de som virkelig drar på som du ønsker å nå/selge til. Og visst kan Sigberg rocke mad vilt. (Jeg har hørt produktene dine, -digget lyden, og såvidt snakket med deg på messa et par ganger)
    Men, jeg vet også at Sigberg kan lyde veldig bra uten å gå «crazy loud» med sprutende flammer. Egenskaper som oppløst, klar, fyldig med veldig bra fundament som kan kle alle typer musikk, på lavt til normalt volum. Noe gamlinger som meg (og muligens noen andre her inne) kan verdsette høyere, og jakte som egenskaper i god HIFi, med høyere ende ambisjoner. Men «vi» som ikke er ute etter madness og mayhem er kanskje ikke de du ønsker å nå? I tilfelle greit nok dét altså:)

Deng1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2024
    Antall liker
    1.373
    Sted
    VestBredden
    Tenkte akkurat det samme, få med mangfold, selvom vi skjønner og liker at du markedsfører Saranna som en rock/metall høyttaler :love:
    De som liker og spille lavt med "Kirkelig Kultur Verksted", vil og virkelig like dine høyttalere :)

SigbergAudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Antall liker
    7.668
    Sted
    Østlandet
    Torget vurderinger
    1
    @BritFi @Deng1

Takk for interessante betraktninger. Det er vel diskutert lignende problemstilling i Sarannatråden,og det er nok ingen åpenbar fasit her. Det som hvertfall jeg tenker er et poeng er at trøkk og dynamikk er egenskaper som er relativt sett unike med Sigberg Audio. Dermed gir det mening å løfte det frem. Kirkelig kulturverksted låter bra på "alt" (satt på spissen), så det er ikke så imponerende å skryte av. :)

Det er også noe med at selv om jeg liker å tro at høyttalerne våre passer til alt og alle, så er ikke det et veldig sterkt markedsføringsbudskap. Det er tilnærmet umulig å lage et spisset budskap som treffer alle, og et budskap som ikke er spisset vil trolig ikke treffe noen. Så da må man på et eller annet plan velge hvem man primært ønsker å henvende seg til.

Er man såpass nysgjerrig at man leser litt rundt, så er andre egenskaper enn dynamikk fremhevet både i produkttekster og andre steder. Dette med bruk i studio er også vektlagt endel, og det burde hinte til at det spiller relativt korrekt.

Til sist tenker jeg at dynamikk og kapasitet er en undervurdert egenskap uansett sjangerpreferanse.

Hvis man føler at man er for "fin" for Sigberg Audio, så får man kanskje kjøpe noe high-end greier med 4-5" basselement isteden da, og fortelle seg selv at lyden er bedre. :D

Deng1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2024
    Antall liker
    1.373
    Sted
    VestBredden
    Kanskje det kan gjøres med bilder, om du mener teksten er der den skal være? Og vise noen "sjangerbilder" ?

SigbergAudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Antall liker
    7.668
    Sted
    Østlandet
    Torget vurderinger
    1
    Noen utsnitt fra rundtomkring på siten som løfter frem andre ting i tillegg til dynamikk:

We want you to experience your favorite artists in the best way possible, to allow you to enjoy the music. When you turn the volume to 11 on a setup from Sigberg Audio, you get blown away by the raw, effortless delivery. Tone it down, and the hairs on your arms lift as silky, soft vocals pour out from somewhere between the speakers. We don't make speakers that fall apart when you play less than stellar recordings. You don't have to play only "hifi music" to justify your purchase. When the speakers do most things right, most things sound right.

--

Sometimes passion means slow listening. Sometimes it means bringing the house down. Either way: Your favorite music. Presented perfectly.

Sigberg Audio speakers combine the finesse and detail of high end with the relentless dynamic range of professional speaker systems.

--

1725006829856.png

1725006855776.png

1725006918529.png

SigbergAudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Antall liker
    7.668
    Sted
    Østlandet
    Torget vurderinger
    1
    Kanskje det kan gjøres med bilder, om du mener teksten er der den skal være? Og vise noen "sjangerbilder" ?
    Kanskje det. Men her må jo også opplevelsen av budskapet bildene gir henger sammen på noe vis på tvers av siten. Kunne kanskje funnet bilde av noe som ser mer ut som jazz enn rock f.eks, men som fortsatt fokuserer på "live"-elementet, eller en dame som synger eller noe.. kan se litt! :)

BritFi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Antall liker
    2.125
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Eller, du kan si Sigberg -High-End gjort riktig.;)

Ok, Sigberg web pages: Deres jobb er å få meg til å skjønne hvorfor jeg skal kjøpe Sigberg produkter. Hvorfor ikke klare meg med disse og en sub, -og en billig forsterker, som ser ut til å gi meg det samme for 1/10 del av prisen.
    Det er jo same same? Kraftig satt på spissen, for å understreke et poeng.
    Spisset markedsføring?

Sist redigert:

SigbergAudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Antall liker
    7.668
    Sted
    Østlandet
    Torget vurderinger
    1
    Eller, du kan si Sigberg -High-End gjort riktig.;)

Ok, Sigberg web pages: Deres jobb er å få meg til å skjønne hvorfor jeg skal kjøpe Sigberg produkter. Hvorfor ikke klare meg med disse og en sub, -og en billig forsterker, som ser ut til å gi meg det samme for 1/10 del av prisen.
    Det er jo same same? Kraftig satt på spissen, for å understreke et poeng.
    Spisset markedsføring?

Det er lett å tenke det, men jeg er nok uenig og tenker i utgangspunktet ikke at det er oppgaven. Det er såpass forskjellig prisklasse at det er ingen som har 100-300k å bruke på høyttalere som i det hele tatt vurderer høyttalere til 15-20k. Det er heller hvorfor kjøpe Sigberg istedenfor Dutch eller Kii eller noen dyre Kef eller lignende.

Når det er sagt så er Vestlyd et merke som tør være litt tydelig i markedsføringen, og det synes jeg er fint. Går man f.eks til websidene til noen av de større merkene så er alt flott og fint, men får ikke nødvendigvis veldig tydelig svar på "Passer disse høyttalerne for meg?". Det blir lett litt anonymt / intetsigende / for bredt mtp hva som er målgruppen.

SigbergAudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Antall liker
    7.668
    Sted
    Østlandet
    Torget vurderinger
    1
    @Deng1 @BritFi Hvis dere sjekker siden nå, så er flammevideoen på forsiden justert, så da er hvertfall det visuelle uttrykket i akkurat den videoen balansert litt. Ellers må jeg tygge litt på hva jeg selv tenker er riktig, så blir det kanskje noen andre justeringer underveis. :)

BritFi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Antall liker
    2.125
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Ja du må følge magefølelsen og din kunnskap om hva som er/bør være målgruppen din:) Helt enig.
    Min første kommentar (7) ble utløst av at jeg ikke relaterte til web sidene. Jeg liker ikke høyere ende anlegg som kun kan spille «spesialtilpasset» musikk,-har hørt allsidigheten til dine ferdig tunede oppsett og evnen til å lyde godt og gi go`fot, og tenkte som skrevet at det burde belyses bedre i markedsøyemed.
    Tenker at for vi som er her inne og følger med såpass som vi gjør er det åpenbart, men for lydfolket utenfor vår egen boks, i vårt eget land, så er det kanskje ikke dét. Sidene ser forøvrig veldig bra ut IMO, og inneholder masse god info. Savner intet:giggle:

SigbergAudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Antall liker
    7.668
    Sted
    Østlandet
    Torget vurderinger
    1
    Min første kommentar (7) ble utløst av at jeg ikke relaterte til web sidene. Jeg liker ikke høyere ende anlegg som kun kan spille «spesialtilpasset» musikk,(..)
    Det kunne vært interessant å forstå bedre hva som skapte denne opplevelsen, for det står vel egentlig ingenting om at dette bare funker til rock eller lignende, egentlig tvert i mot. Så takknemlig for tips til hvilke deler av enten tekst eller visuell opplevelse som gjør at du opplevde det slik!

BritFi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Antall liker
    2.125
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Ja klart det Thorbjørn: Inntrykket ble farget fra flammebildet «restrained madness» og videre nedover siden med henvisninger til dB, Utsagn som «incredible loud» «Forged by Norwegian Metal» «Loud as hell», påstander som underbygges med bilde av gitaristen o.l. (Det var derfor jeg brukte den andre HT produsentens hjemmeside som ref.)

SigbergAudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Antall liker
    7.668
    Sted
    Østlandet
    Torget vurderinger
    1
    Ja klart det Thorbjørn: Inntrykket ble farget fra flammebildet «restrained madness» og videre nedover siden med henvisninger til dB, Utsagn som «incredible loud» «Forged by Norwegian Metal» «Loud as hell», påstander som underbygges med bilde av gitaristen o.l. (Det var derfor jeg brukte den andre HT produsentens hjemmeside som ref.)

Det gir mening ja. Helt øverst står det "Your room. Your music. The best sound you ever had." - Dette står med den største skriften på hele forsiden og det står før du scroller overhodet. Tanken min her med "Your music" er jo da at dette gjelder den musikken du pleier å høre på, uansett hva det måtte være.

Men er det da slik at du egentlig ikke leser eller tar innover deg dette før du har scrollet, eller forstår du ikke hva som menes, eller forstår du det annerledes, eller blir budskapet bare borte eller glemt i opplevelsen fra resten av siden?

Igjen tusen takk for hjelp til å forstå hvordan det oppleves! :)

Deng1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2024
    Antall liker
    1.373
    Sted
    VestBredden
    Syntes det ser fint ut!! På forsiden, så bør det etter min mening se ut til at S.A. skal romme alles ønsker om ekstraordinær lyd, så kan man som du gjør la hver enkelthøyttaler få sitt spesialområde, og for og ta kommende Saranna som skal markedsføres som en rock/metallhøyttaler (fett! :cool: ) så må man og forklare hvorfor den da er perfekt til all musikk, og det gjelder alle serier imo. Ikke alle ser ting intuitivt, man ser bilder og tekst og får assosiasjoner som kanskje ikke er din intensjon. man kan skrive ting "inn med teskje" på en fin måte.

Manta x 4 10D er jo tross alt en formidabel pakke, og jeg vill muligens vist et miljøbilde for og vise litt hvordan det kan se ut "hjemme". Dette og kan jo være fordeler med andre serier og. Da ser man litt mer proporsjoner, og hvordan det kan se ut, sånt selger.

Et slikt bilde som kan vise lytterom / Stue
    med Sigberg Audio Høyttalere

69555DFB-08E1-4EC9-A071-69D865DD9586.jpeg

Sist redigert:

steinost

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Antall liker
    9.554
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Mulig jeg er sær.
    Dette er ikke ment som kritikk, men du er norsk produsent. Da burde da også siden din kunne være på Norsk også.
    Dere har jo fanen med valg av land. Herlig tenkte jeg. Men hvor lenge var Adam i paradis 😅🤣

SigbergAudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Antall liker
    7.668
    Sted
    Østlandet
    Torget vurderinger
    1
    Mulig jeg er sær.
    Dette er ikke ment som kritikk, men du er norsk produsent. Da burde da også siden din kunne være på Norsk også.
    Dere har jo fanen med valg av land. Herlig tenkte jeg. Men hvor lenge var Adam i paradis 😅🤣
    Jeg er ikke uenig, men det er mer tekst enn man kanskje kunne tro på en slik webside - og det er svært krevende å holde alt i to språk. Så det er rett og slett noe som er prioritert bort i mangel av tid.

Hvis jeg på et tidspunkt blir så stor at jeg kan leie inn eller ansette noen til å håndtere dette, så skal norsk tekst absolutt vurderes, men så lenge omtrent alt på websidene gjøres utelukkende av meg så er det en krevende prioritering.

Deng1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2024
    Antall liker
    1.373
    Sted
    VestBredden
    99% av de som skal kjøpe høyttalere i denne klassen forstår engelsk, eller hvordan dem skal få oversatt dette.

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    25.349
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Sleng inn et godt bilde av den store hammeren i Mahler 6, eller en strykekvartett dersom du vil vise at produktene dine kan alt. Jeg har stor tro på at de kan alt, nemlig. :)

Tillegg: Rommet som @Deng1 viser er deilig gammeldags på et vis med sitt flotte CD-bibliotek på utstilling. Dersom du kopierer noe slikt husk platespiller og en vegg med LP-rygger. Digitale greier er på harddisk eller interfnatt nu for tiden, er de ikke?

Sist redigert:

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    25.349
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Hehe. Hun perkusjonsjefen i Chicago har den beste GIF-en. Rekylen løfter henne fra gulvet.

Deng1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2024
    Antall liker
    1.373
    Sted
    VestBredden
    Sleng inn et godt bilde av den store hammeren i Mahler 6, eller en strykekvartett dersom du vil vise at produktene dine kan alt. Jeg har stor tro på at de kan alt, nemlig. :)

Tillegg: Rommet som @Deng1 viser er deilig gammeldags på et vis med sitt flotte CD-bibliotek på utstilling. Dersom du kopierer noe slikt husk platespiller og en vegg med LP-rygger. Digitale greier er på harddisk eller interfnatt nu for tiden, er de ikke?
    Hammern er nok et referansepunkt som Val´må få poeng for. Kjennbart for mange vil jeg tro.
    Og igjen så viser det jo at klassisk er like ekstremt som metall !!!!! 🤘 :cool: 🤘

Diversity

SigbergAudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Antall liker
    7.668
    Sted
    Østlandet
    Torget vurderinger
    1
    Hammern er nok et referansepunkt som Val´må få poeng for. Kjennbart for mange vil jeg tro.
    Og igjen så viser det jo at klassisk er like ekstremt som metall !!!!! 🤘 :cool: 🤘

Diversity
    Jeg er jo igjen middels enig, jeg tror det er ganske mange flere som har et forhold til rock enn til Mahler. Gøy for de som tar referansen, men går over hodet på de øvrige 80-90% :)

Deng1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2024
    Antall liker
    1.373
    Sted
    VestBredden
    Jeg er jo igjen middels enig, jeg tror det er ganske mange flere som har et forhold til rock enn til Mahler. Gøy for de som tar referansen, men går over hodet på de øvrige 80-90% :)
    Ja, men sier det mest oss, eller dine potensielle kjøpere ?
    Og vi som holder på med dette er vel ca 3-4% av markedet, highend 1% av det igjen....

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    25.349
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Det er selvfølgelig mange fler som har et forhold til rock enn Mahler (som for tiden spilles like mye som Beethoven).
    Man kan spille høyt med Klipsch men ikke fint. Sigberg kan begge deler. Få fram både brutalt og vakkert.

SigbergAudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Antall liker
    7.668
    Sted
    Østlandet
    Torget vurderinger
    1
    Det er selvfølgelig mange fler som har et forhold til rock enn Mahler (som for tiden spilles like mye som Beethoven).
    Man kan spille høyt med Klipsch men ikke fint. Sigberg kan begge deler. Få fram både brutalt og vakkert.
    Jepp, jobber med saken - og setter pris på all input! :)

steinost

Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Antall liker
    9.554
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Jeg er ikke uenig, men det er mer tekst enn man kanskje kunne tro på en slik webside - og det er svært krevende å holde alt i to språk. Så det er rett og slett noe som er prioritert bort i mangel av tid.

Hvis jeg på et tidspunkt blir så stor at jeg kan leie inn eller ansette noen til å håndtere dette, så skal norsk tekst absolutt vurderes, men så lenge omtrent alt på websidene gjøres utelukkende av meg så er det en krevende prioritering.
    Ser den. Ja vi i Norge klarer å lese Engelskspråklige sider. Selv om vi er noen tullinger med nisselua tredd nedover øra😆

hvego

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.09.2009
    Antall liker
    453
    Her er det mange interessante betraktninger rundt HVA som får frem budskapet, og hva budskapet faktisk er.

Jeg har Sigberg-anlegg, og det som var avgjørende for meg var faktisk først og fremst interiør - eller egentlig kombinasjonen av to ting: Dette er interiørvennlig (syns jeg, og det vil si no nonsense design som ikke ser jålete ut, og som ikke tar jævlig mye plass i stua/ lytterommet, både pga utseendet/størrelse og pga muligheten for å plassere det pent i rommet) ((-og dette igjen er en følge av den tekniske designen/utstyrets egenskaper)), og jeg fikk inntrykk av at dette er fritt for snake-oil. Jeg fikk inntrykk av at produsenten er ærlig. Jeg fikk en tro på at utstyr fra Sigberg Audio er laget med en reell kombinasjon av ingeniørvirksomhet og glede over å lytte til musikk.

Systemets allround-egenskaper er viktigere for meg enn evne til å spille den ene eller andre genren. (Jeg sliter egentlig med å forstå at et godt anlegg skal låte dårlig på noe.) Musikksmaken min er helt vilt bred: Mr. Bungle, Motorpsycho, Faith No More, masse grunge, Zeppelin, The Beatles, Pink Floyd, Tom Waits, Britney Spears (jada), Petula Clark, a-ha, U2, croonermusikk med større og mindre besetninger - Sinatra, Sammy Davies, Chet Baker -, jazzpianotrioer, Trondheim Jazzorkester (som kan være alt mulig), saxosfonjazz, musicals (jada!) Frank Zappa, tangomusikk, visesang. Ikke så mye klassisk, men jeg jobber med saken og har en tro på at evnen til å reprodusere dynamiske lydtrykk er viktig i det - meget brede - genre-området.

Så oppsummert: For meg er Sigberg Audio:
    Plasseringsvennlig
    No nonsense utseende (ikke fysisk stort, og det ser ut som trekasser av god kvalitet)
    Ærlig design
    Nesten utenkelig god kundebehandling/ oppfølging fra produsent.

Hvego

Harry Stoteles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Antall liker
    2.963
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Ja, jeg har mange ganger tenkt som @Deng1 sier, at det ville vært nyttig å se bilder av anleggene i faktiske rom. Subbene, feks, er vanskelige å se for seg hvor store er - og sbs hvor små.

SigbergAudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Antall liker
    7.668
    Sted
    Østlandet
    Torget vurderinger
    1
    Ja, jeg har mange ganger tenkt som @Deng1 sier, at det ville vært nyttig å se bilder av anleggene i faktiske rom. Subbene, feks, er vanskelige å se for seg hvor store er - og sbs hvor små.
    Hei,

Takk for feedback. Får se om vi får det på plass etterhvert. :) I mellomtiden står det hvertfall mål, så det burde ikke være helt umulig å se for seg med en tommestokk eller lignende, men ser absolutt hva du sier! :)

Det er ellers noen bilder av det meste i rom på Instagramen vår også :)

http://instagr.am/p/C72OjHINcgj/
    http://instagr.am/p/C6O30AjNG2Z/
    http://instagr.am/p/C3LfzIHtt5_/
    http://instagr.am/p/CxvrIVxMBs9/
    http://instagr.am/p/CxngwdDtzMt/
    https://www.instagram.com/p/Cv2_FeXsUQi/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

https://www.instagram.com/p/CqdvZn7s6lf/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

osv.. :)

Harry Stoteles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Antall liker
    2.963
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Jada, har sett at det står mål, men det er rart hvor langt unna tommestokken ligger når en vindusshopper. :)

Jeg bruker ikke instagram, kanskje det kunne gått an å linke opp en bildekarusell på nettsida? Mener det gikk an før (for ca 10 år siden da jeg holdt på med sånt)

SigbergAudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.08.2005
    Antall liker
    7.668
    Sted
    Østlandet
    Torget vurderinger
    1
    Jada, har sett at det står mål, men det er rart hvor langt unna tommestokken ligger når en vindusshopper. :)

Jeg bruker ikke instagram, kanskje det kunne gått an å linke opp en bildekarusell på nettsida? Mener det gikk an før (for ca 10 år siden da jeg holdt på med sånt)
    Ja, vi hadde det før og har det til vurdering nå på den nye websiden. Ligger i TODO-lista. 😅

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    4.682
    Sted
    Sunnmøre
    og jeg vill muligens vist et miljøbilde for og vise litt hvordan det kan se ut "hjemme". Dette og kan jo være fordeler med andre serier og. Da ser man litt mer proporsjoner, og hvordan det kan se ut, sånt selger.
    Einig i at miljøbilete er fint, men mange produsentar har til dei grader fingerte slike (checklist: kan vi sjå straumkablane?). Vil slå eit slag for reelle "brukar-reportasjar", jf.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…

Informasjon om bruker

SigbergAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
7.668
Link til alle artikler
72
SigbergAudio sine annonser
Bransjenyheter
Sigberg Audio: Lagersalg Inkognito G1 og SBS.1!

Sigberg Audio: Lagersalg Inkognito G1 og SBS.1!

• 0
I forbindelse med flytting til nytt lager drar vi på litt ekstra med tilbud for å redusere mengden varer som må flyttes. :) Vi har kun 3 sorte og 3 hvite Inkognito generasjon 1 subber igjen, og...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio: Grey is the new black!

Sigberg Audio: Grey is the new black!

• 2
Vi går nå over fra svart til grå grill på hvit 10D, for å bedre matche hvit Manta (som også har grå grill). :) Vi har et veldig lite antall igjen av "gammel" hvit med sort grill, og selger ut...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio inngår samarbeid med Egeland Acoustics

Sigberg Audio inngår samarbeid med Egeland Acoustics

• 3
Det er moro med folk som satser og tør gå egne veier! Og ikke minst er det moro med norsk satsning innen lyd! @EgelandAcoustics har imponert meg med en forfriskende vitenskapelig tilnærming til...
Fortsett
Bransjenyheter
Messetilbud: Sigberg Audio SBS.1 Aktivt høyttalersystem

Messetilbud: Sigberg Audio SBS.1 Aktivt høyttalersystem

• 1
NU KJØR VI! :D :coffee: Vi freser ned mot Horten om noen timer og gleder oss til å møte masse musikkglade entusiaster! :love: Vi spiller som tidligere nevnt på SBS.1 og Inkognito hele...
Fortsett
Bransjenyheter
Fem stjerner til Sigberg Audio Manta og 10D i hifi.nl !

Fem stjerner til Sigberg Audio Manta og 10D i hifi.nl !

• 5
I couldn't be happier with Sigberg Audio’s Manta loudspeakers and 10D subwoofers offering a full-range experience. These loudspeakers are in financial reach of a larger group of music lovers and...
Fortsett
Bransjenyheter
Hortenmessen 2024: Sigberg Audio

Hortenmessen 2024: Sigberg Audio

• 6
Sigberg Audio dukker opp på Hifimessen i Horten i år også! Vi sees vel der?
Fortsett
Topp Bunn