I lys av det som er nevnt i forbindelse med messa om Trollmannen fra Ås sine manglende evner som entusiastisk selger, kommer her mine betraktninger.
Jeg oppdaget Sigbergs produkter gjennom omtale av Inkognito subene i Stereo+. Det var noe nøkternt over det hele, til tross for glimrende omtale. Den nøkternheten virka faktisk tiltrekkende på meg. Da jeg kom over SBS.1 og begynte å lese om dem ble jeg enda mer interessert. Jeg husker ikke om jeg snakka på telefon eller teksta med Messenger med Åsmannen, men jeg husker det følgende: Jeg har relativt lite teknisk kompetanse, men syntes det jeg leste var forståelig og at SBS.1 med Inkognito var som skapt for meg. Da jeg (enten skriftlig eller muntlig) nevnte dette for Thorbjørn måtte jeg nærmest formulere egne selgende formuleringer og så få ham til å bekrefte dem ved å trekke ordene ut av ham. Jeg endte opp med å skaffe meg dette fantastiske anlegget og er stadig meget begeistret.
Så altså: Det nøkterne uttrykket har funka for meg!
I formiddag har jeg blåst ut litt med ungdomsminner - Pearl Jam, Ten på høyt volum. Ikke gåsehud, men faktisk noen tårer.
Nyt musikken!
hvego