Sign of the Three Eyed Men

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
ErosLoveking skrev:
Jeg bestilte på en torsdag(kveld) og hadde hentelapp på mandag.

Så det er håp........... ;)
Uhaaa! Det var kjapt! Gleder meg som en liten onge!

Eneste skår i gleden er at jeg burdte hatt den i vår og dermed fått enda mer ut av konserten i sommer. :p ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
Tolker deg dit hen at du var en av de heldige som var på Bukta med andre ord.

Mulig Roky Erickson er totalt pokoloko i huet, (han er det, har kompiser som har møtt ham flere ganger) men han har laget og fremført svært mye fantastisk musikk.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
Egon er sjef på musikk og anmeldelser. Ingen tilfeldighet at han har skrevet liners til vår egen GutterBall-festival (se under konserter)
:D :D :D

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
ErosLoveking skrev:
Egon er sjef på musikk og anmeldelser. Ingen tilfeldighet at han har skrevet liners til vår egen GutterBall-festival (se under konserter)
:D :D :D
Ja, leste det. Fikk flashbacks til gule post-itlapper på covrene på Feedback. Ah, those were the days. Bare så jævlig synd at flyet mitt går til Oslo først på søndag. :p

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
ErosLoveking skrev:
Bare en ting å gjøre, book om til imorgen......
Aiai. Nå fikk jeg plutselig akutt reisefeber. Måtte stikke hodet inn i kjøleren etter ei kald ei for å roe nervene og tenke klart gjennom problemstillingen. Her er det sannelig mange tråder å nøste isammen, men et soleklart alternativ er helt klart å skite i alt sammen og hoppe på flyet, ja.

Pilsen hjelper, ihvertfall... (red: Mot et eller annet, tror jeg. ;D)

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.511
jowil skrev:
Aiai. Nå fikk jeg plutselig akutt reisefeber. Måtte stikke hodet inn i kjøleren etter ei kald ei for å roe nervene og tenke klart gjennom problemstillingen. Her er det sannelig mange tråder å nøste isammen, men et soleklart alternativ er helt klart å skite i alt sammen og hoppe på flyet, ja.

Pilsen hjelper, ihvertfall...
Vår mann !

Det er mye kjappere å klippe over alle trådene istedet for å nøste de sammen.

Fly, fly lille due !

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
Festivalpass for tre dager koster kun 400 spenn, så det syns jeg du skal gjøre. :D

Kjetil_M

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2006
Antall liker
1.989
Sted
Bergen
kanon tøft! takk for tips! Denne SKAL jeg ha!!

Mvh
Kjetil

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
Noen som har tatt sjansen på min anbefaling, bestilt og fått den eller?

Hva tycks?

Kjetil_M

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2006
Antall liker
1.989
Sted
Bergen
ErosLoveking skrev:
Noen som har tatt sjansen på min anbefaling, bestilt og fått den eller?

Hva tycks?
Da har jeg fått min boks. Den er drit lekker! Litt dumt at nummereringen bare var en klistre lapp på plastfolen. Beste plate tipset på laaaang tid. Dette er tidløs og fantastisk musikk.

Kan virkelig anbefales!! Takk for tipset!!

Mvh
Kjetil

Kjetil_M

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2006
Antall liker
1.989
Sted
Bergen
Jeg ser at denne boksen går for mellom 1200-999 usd på eaby og lignende for tiden.
Det er for jævlig at folk spekulere på slike bokser bare for å tjene penger på dem.
Og den virkelige entusiasten som vil ha den må betale enorme summer for å kjøpe den.
Trist. men men.... Mitt eksemplar forblir i mitt eie.

Mvh
Kjetil

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.05.2009
Antall liker
160
ErosLoveking skrev:
Lurer på om det er rom for en musikktråd på HFS idag, eller er "alle" opptatt med søplet i Overkill, og da mener jeg ikke trash metal bandet ved samme navn.
Hvilken tråd er det du sikter til med "Overkill"? Beklager at jeg ikke er helt up to date..

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
Karma skrev:
ErosLoveking skrev:
Lurer på om det er rom for en musikktråd på HFS idag, eller er "alle" opptatt med søplet i Overkill, og da mener jeg ikke trash metal bandet ved samme navn.
Hvilken tråd er det du sikter til med "Overkill"? Beklager at jeg ikke er helt up to date..
det er så lenge tilbake et jeg nesten ikke husker, men det var sikkert ment som en stikkomentar til Overkill-tråden hvor noen i sedvanlig stil meldte seg ut. Enda en av de mer ufruktbare skyttergravskrigene som kuppet og overskygget alt annet på HFS i noen dager. ::) :p

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
Kjetil_M skrev:
Jeg ser at denne boksen går for mellom 1200-999 usd på eaby og lignende for tiden.
Det er for jævlig at folk spekulere på slike bokser bare for å tjene penger på dem.
Og den virkelige entusiasten som vil ha den må betale enorme summer for å kjøpe den.
Trist. men men.... Mitt eksemplar forblir i mitt eie.

Mvh
Kjetil
Trist, men verden er dessverre syk sånn.
Som sagt, håper flest mulig her sikret seg et eksemplar før det var for sent. Ingen tvil om at boksen, og da tenker jeg på innholdet, er verdt sin vekt i gull.

Kjetil_M

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2006
Antall liker
1.989
Sted
Bergen
Da har jeg akkurat bestilt denne. Er kun i begrenset opplag! Gleder meg ;D

http://www.burningshed.com/store/psychedelic/product/333/2903/
After the incredible reaction generated by the Sign of the Three Eyed Men CD box set (which sold out prior to its release date), the Music Of The Spheres vinyl box set is now available for pre-order.

Featuring the best Elevators' vinyl sound ever, this is a fitting, strictly limited, tribute to an iconic band.

Includes much content which will only be available in this edition.

Full Contents

• A strong thirteen inch square hard box, featuring a unique 3D lenticular cover image of the iconic Zebra man artwork which was used on a poster advertising the band’s performance at the Avalon Ballroom .
• A 2-LP gatefold sleeve edition of The Psychedelic Sounds of, remastered from a safety master derived from the original tape source. Album one is the mono edition; album two, a remastered version of the original stereo mix and thus different to the version on Sign of the Three Eyed Men. This, as for Easter Everywhere and Bull of the Woods below, is the first vinyl reissue from tape sources of the stereo editions for over three decades. Album two is the first ever vinyl pressing of the album in the band’s intended running order.
• A 2-LP gatefold sleeve edition of Easter Everywhere, mastered from an original tape source. Album one is the mono edition; album two, a remastered version of the original stereo mix. This is the first official mono reissue of the album since 1967.
• A 2-LP gatefold sleeve edition of Bull of the Woods/A Love that’s Sound. This is the first release on vinyl for the latter and it contains a recently discovered and never-heard before version of Some Day My Love, the song originally scheduled as the band’s 6th single
• The first ever vinyl release of the band’s unreleased first album Headstone.
• The first official vinyl release of Live in California-The Avalon Recordings
• The Sumet Sounds Masters EP, a six track EP of Bob Sullivan’s original stereo ‘desk mixes’ of 5 tracks from The Psychedelic Sounds of recordings plus the highly desirable early version of the band’s second single Reverberation from an acetate, only previously available on the long sold out Sign of the 3 Eyed Men CD box set . This disc will only be available in this package.
• Stunning 8 inch (200cm) 3D lenticular prints of the album artwork for The Psychedelic Sounds of, Bull of the Woods and Easter Everywhere.
• A 36 page full colour revised edition of Sign of the Three Eyed Men the book by Paul Drummond , packed with rare band memorabilia and photos, which traces the strange history of the band
• A limited edition numbered certificate of authenticity.

N.B. Music Of The Spheres is a limited edition, available from the International Artists Records website only.

We appreciate that the shipping cost of this item is high - this is due to the heavy weight of the vinyl and the box. As this is a valuable release we have also included postal insurance as standard.

UK orders - we will send Royal Mail 1st Class Recorded Delivery
European orders - we will send by DPD/Geopost courier
Rest of World orders - if you order one copy it will be opened and sent in 2 packages, both insured. One package will contain the vinyl, the other the box/printed papers. If you order 3 or more copies we will send in one package by courier and we will not open the boxsets.

You will need to sign for the package when it arrives - please note, we cannot ship this item to PO Box numbers.

**Shipping now**

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Hadde egentlig en hvit måned angående platekjøp grunnet trange tider. Det gikk jo rett i dass. :p Så var det bare å glede seg.

Men jeg Klarte ikke å se releasedato noen steder?

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.156
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Tipper trådstarter Eros allerede har bestillingen inne, for her er det jo til og med 7", hans foretrukne format. Dessverre deler han ikke slike saker med oss lenger, et tap for sentralen.

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.511
Music Of The Spheres er selvfølgelig allerede på plass i hula til Eros. Noe annet ville vært forbløffende.

Kjetil_M

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2006
Antall liker
1.989
Sted
Bergen
Han hadde sikret seg den kunne han melde meg på pm :)
Fikk epost i dag, min ble sendt fra USA i går. Gleder meg veldig!

Kjetil_M

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2006
Antall liker
1.989
Sted
Bergen
Kjetil_M skrev:
Boksen kom i dag :D Utrolig raskt! det er en nydelig boks. Kan virkelig anbefales. Lytte intrykk kommer!

Mvh
Kjetil

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Kjetil_M skrev:
Kjetil_M skrev:
Boksen kom i dag :D Utrolig raskt! det er en nydelig boks. Kan virkelig anbefales. Lytte intrykk kommer!

Mvh
Kjetil
Uhja. Fikk telefon fra et lokalt budbilfirma fra en superentusiastisk budbilmann(?) om at han har en pakke han ville levere. Regner med det er den siden det var påkostet frakt. Bare skam og steike synd at jeg ikke får se min pakke før etter neste helg. Regner med den er enda mer staselig enn trådtittelen.

Setter stor pris på om du vil dele dine inntrykk om den. :)

Topp Bunn