På tide med litt ballanse i synsingen er?
Jeg har selv testet Oblivion flere ganger, kjenner maaaaaange som har slike og begyner å få god erfaring med hva de ulike gjør. jeg har også tidligere skrytt mye av disse og mener fortsat det er gode kabler, har dog funet gode alternativer også til langt hyggeligere priser
Det jeg hevder er basert på MIN erfaring og mest fra eget oppset, men også fra litt ved testing hos andre.
Etter min mening er Oblivion (Coherene) nettkabler de beste fra denne produsenten. Deretter opplever jeg Energetic sølv signalkabler, med sølv/kobber og Coherence IC (I rekkefølge). JEG vil hevde høyttalerkablene er de med dårligst ytelse vs. kostnad. OG jeg mnere å ha funnet flere bedre alternativer (tildels til langt lavere pris også).
Skal sies at jeg IKKE har testet nettkablene mot mere enn ett tilsvarende priset produkt, dog opplever jeg disse som såpass gode at jeg for tiden bytter til Oblivion all over i mitt system.
Det som "Obliviongjengen" foreløpig kan synes ikke å ha oppdaget (konstruktøren inklusive), er betydningen av bedre kontakter. Jeg opplever STORE forbedringer ved bytte til Furutech Rhodium kontakter. DETTE ANBEFALES PÅ DET STERKESTE Å TESTES UT. Gjorde en ørliten test hos to artsfrender denne uken, hvor vi byttet til kabel med nevnte kontakter på cd-spiller. De fikk samme opplevelse som meg, det blir åpnerer , renere lyd. Oppleves som forvregning og grums forsvinner ;D.
For å si det slik PM-Audio og NAT har solgt endel Furutech på Hedmarken de siste dagene
mvh