WayAhead
Æresmedlem
Juris hadde jo gjort kort prosess med hele gjengen, han vet jo ikke hvordan i all verden han skal få børsa fly sakte nok til å ikke dra rett fra de.....
Nei det er faktisk nokså "hot" bi EUR og USA mfl...Var litt større enn min den der ja.
Slotracing er faktisk gøy selv om det er veldig "forrige årtusen"!
Nei det er faktisk nokså "hot" bi EUR og USA mfl..Var litt større enn min den der ja.
Ååå, tenk når fruen sier: klart i spor 2Nei det er faktisk nokså "hot" bi EUR og USA mfl..Var litt større enn min den der ja.
Ja du får fortelle det til min husvaran! Jeg har vel ca 30 meter Revell bane, dog bare to spor, men hun mener den "HAR IKKE NOE PÅ STUA Å GJØRE!"
Den var kul, det er den beste illustrasjonen jeg har sett på det voldsomme skyvet man kjenner på tribunen fra top fuel.
Motorlyder handler om følelser og da må man føle også.
Fantastiske Tierp arene i Sverige. Tribunene er laget av limtre og har plass til 20000 tilskuere. Baneanlegget er bygget på dugnad og dekket er støpt med betong i en vending. Total høydeforskjell på 1200 meter ble til slutt 3mm. Jeg har kjørt der og der føles som å kjøre på stuegulv.Den var kul, det er den beste illustrasjonen jeg har sett på det voldsomme skyvet man kjenner på tribunen fra top fuel.
Motorlyder handler om følelser og da må man føle også.
Banen er fortsatt, sammen med Tierp, blant de aller raskeste. Ikke bare pga underlaget men også luften, den lave høyden over havet og den dyktige banemesteren. Det nye asfaltdekket fyller opp gamle sprekker men den virkelige jobben bestod i å utbedre dreneringen på begge sider langs den gamle betongen slik at den ikke suger vann fra faunaen.Heldigvis bevilget myndighetene litt penger så nå er det nytt dekke på hele banen. Surrealistisk var det, å se vann piple OPP av asfalten på en glovarm skyfri dag! Banen var en av de raskeste i Europa nettopp p.g.a. ev det "stumme" betongunderlaget som ikke flekset under belastning.
Tjære og fjær og deretter gapestokk for en slik vandal!! Bølle.
Enig i det men forstod det sik at han overtok et tomt skall - et rebuild prosjekt så han tøyet seg vel litt med detTjære og fjær og deretter gapestokk for en slik vandal!! Bølle.