De har igjen noen eks. i butikken til Bodil Niska:erato skrev:Grumpy: Har slitt med å få tak i Blackbird. Ved tidligere anledninger hvor jeg har lett på nettet har det vært bomskudd. Hvor?
Er stadig i Oslo "on business", så her blir det et besøk snart. Takk!Grumpy skrev:De har igjen noen eks. i butikken til Bodil Niska:erato skrev:Grumpy: Har slitt med å få tak i Blackbird. Ved tidligere anledninger hvor jeg har lett på nettet har det vært bomskudd. Hvor?
Bare Jazz AS
Grensen 8
0159 Oslo
Norway
Tlf.: +47 22 33 20 80
E-post: post@barejazz.no
JazzShop: jazzshop@barejazz.no
Dette var mye reklame for deg Bodil.......
Hilsen Grumpy.
![]()
Klippet fra barejazz.no:
Til vår nye nettbutikk er ferdig kan du bestille via e-post (jazzshop@barejazz.no). Husk å oppgi ditt telefonnummer. Vi ringer deg for å få ditt kredittkortnummer. Ikke oppgi dette i e-posten.
Er stadig i Oslo "on business", så her blir det et besøk snart. Takk!Grumpy skrev:De har igjen noen eks. i butikken til Bodil Niska:erato skrev:Grumpy: Har slitt med å få tak i Blackbird. Ved tidligere anledninger hvor jeg har lett på nettet har det vært bomskudd. Hvor?
Bare Jazz AS
Grensen 8
0159 Oslo
Norway
Tlf.: +47 22 33 20 80
E-post: post@barejazz.no
JazzShop: jazzshop@barejazz.no
Dette var mye reklame for deg Bodil.......
Hilsen Grumpy.
![]()
Klippet fra barejazz.no:
Til vår nye nettbutikk er ferdig kan du bestille via e-post (jazzshop@barejazz.no). Husk å oppgi ditt telefonnummer. Vi ringer deg for å få ditt kredittkortnummer. Ikke oppgi dette i e-posten.
Regner nesten med at du allerede har denne i DT-samlingen din:FallenA skrev:Venter på følgende cder:
Palsdottir Eivør - Eivør
Marley Bob & The Wailers - Early Collection
Satriani Joe - Joe Satriani
Ekdahl Lisa - Lisa Ekdahl
Dream Theater - Live At The Marquee
Dream Theater - Falling Into Infinity
Vega Suzanne - Solitude Standing
Faithfull Marianne - Broken English
Waits Tom/Crystal Gayle - One From The Heart
Dream Theater - Awake
Dream Theater - Systematic Chaos
Dream Theater - Metropolis Part 2: Scenes From A Memory
Dream Theater - Once In A Livetime
Bad Religion - Stranger Than Fictio
Dream Theater - A Change Of Season
Grumpy skrev:Regner nesten med at du allerede har denne i DT-samlingen din:FallenA skrev:Venter på følgende cder:
Palsdottir Eivør - Eivør
Marley Bob & The Wailers - Early Collection
Satriani Joe - Joe Satriani
Ekdahl Lisa - Lisa Ekdahl
Dream Theater - Live At The Marquee
Dream Theater - Falling Into Infinity
Vega Suzanne - Solitude Standing
Faithfull Marianne - Broken English
Waits Tom/Crystal Gayle - One From The Heart
Dream Theater - Awake
Dream Theater - Systematic Chaos
Dream Theater - Metropolis Part 2: Scenes From A Memory
Dream Theater - Once In A Livetime
Bad Religion - Stranger Than Fictio
Dream Theater - A Change Of Season
Dream Theater - Six Degrees Of Inner Turbulence
En strålende skive etter min mening, når alle konene er ute av huset hver lørdag morgen og shopper grønnsåpestykker før de setter stumpen i været og "skurer".
/-Grumpy
Kjempeskive som alt annet fra First Impression Music.Geir_H skrev:Pakke fra Elusive Disc i dag
Tsuyoshi Yamamoto´s Autumn in Seattle.(xrcd)
http://www.dokpro.uio.no/perl/ordbo...E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=jberxter skrev:Fra MDT i dag ( og så kan dere andre bare grave dere ned i metal, hiphop og hva det nu kalles)
Bernt K
Der var det mye bra... jeg har en bunke fra dette Naxos-salget jeg også; satt faktisk akkurat og hørte på Kreisler spiller Kreisler fra 1942; med en kald pils i solveggen på terrassen selvsagt.berxter skrev:Fra MDT i dag ( og så kan dere andre bare grave dere ned i metal, hiphop og hva det nu kalles)
Bernt K
Nå ble jeg litt glad i deg.berxter skrev:Åh, pytt, jeg kalte det dog ikke møl, søppel, lavmål eller noe annet denigrerende... . Hvis du det ønsker kan vi jo godt starte en diskusjon om de forskjellige musikkarters gjensidige kvaliteter, og jeg kan love deg at den blir både pretensiøs, pompøs, bombastisk, arrogant og belærende..., men nå drar jeg på fisketur, aå det får bli ved en annen anledning. ;D
Bernt K
Fant du flere....? DGG har den fordelen (ift Naxos) at de har tilgang på egne mastertaper. Disse utgivelsene låter riktig bra.berxter skrev:Takk for tipset. Kom rettnok opp bare 14 oppslag, men den som søker han finner. Furtwängler er ikke alltid min stil...
Bernt K
Nei, dessverre. Men heldigvis vanker det endel originale 50-talls DGG LP'er i bruktbutikker rundtomberxter skrev:Ennå ikke, men det blir mer søking. Du er forresten tilgitt dine fæle ord om Schubert.
EDIT: Nei, jeg finner ikke mer under "sprache der Welt", selv ikke i Deutsche-katalogen. Vet du at det er mer?
Bernt K
har du hørt G-dur kvartetten?Vidar P skrev:Nei, dessverre. Men heldigvis vanker det endel originale 50-talls DGG LP'er i bruktbutikker rundtomberxter skrev:Ennå ikke, men det blir mer søking. Du er forresten tilgitt dine fæle ord om Schubert.
EDIT: Nei, jeg finner ikke mer under "sprache der Welt", selv ikke i Deutsche-katalogen. Vet du at det er mer?
Bernt K
Ordene om Schubert er ikke fælere enn det at jeg erkjenner å aldri ha næret særlig fascinasjon for hans komposisjoner; for mine (erkjennelig biaserte) ører så synes jeg han altfor ofte virker selvfølgelig og grensende til banal.. der kan du se; jeg vet ikke bedre enn det. Tar gjerne pepper for min mangel på forståelse for det angivelige geni. Takker forøvrig for tillgivelse innvidd
Mvh Vidar P