Kenneth Sivertsen - Melk & Honning
Vedlegg
-
23.4 KB Visninger: 218
|
Inspirert av den over, stanset jeg opp i platebunken hos "the Garden" i dag, og fikk med meg denne:KindOfBlue skrev:Var så heldig at jeg fant en "som ny" LP med denne!
![]()
Sånn til info og anbefaling;Erland skrev:![]()
180g dbl vinyl 45rpm
![]()
180g dbl vinyl 45rpm
Mottok i dag og har nettopp lyttet gjennom:kaap skrev:Hatt en lytt på denne? Har snust litt på den selv, man har ikke kommet så langt at jeg har bestilt....Erland skrev:![]()
180g dbl vinyl
mvh
Har endelig fått fingeren ut, ja.pretzel_logic skrev:Mteinum, her skjer det ting på Bill fronten ;D
Han har en ny utgivelse, no place left to fall, som er like rundt hjørne. Den kan blant annet forhåndsbestilles her: http://www.cdjapan.co.jp/list_from_code_banner.html?key=134668
Det var denne fingeren da... de kommer, de kommer. :pretzel_logic skrev:Har du fått tak i de to første Seawind utgivelsene?
+1pretzel_logic skrev:Revelation med Take 6 ;D
Så sant, så sant.mteinum skrev:+1pretzel_logic skrev:Revelation med Take 6 ;D
Den sangen er verd hele plata alene.
Støttes 100 % av meg. Fantastisk lyd i mine ører.Erland skrev:Mottok i dag og har nettopp lyttet gjennom:kaap skrev:Hatt en lytt på denne? Har snust litt på den selv, man har ikke kommet så langt at jeg har bestilt....Erland skrev:![]()
180g dbl vinyl
mvh
Veldig god plate!
NJ utfordrer sine egne sanger uten å overdrive. Noen av låtene har ganske fett komp som fremhever live-følelsen og som i alle fall jeg likte godt.
Lydmessig helt i toppklasse.
Anbefales!
Ekstra kult er det at det ikke ser ut som denne platen kommer på cd i det heletatt. Konserten finnes kun på DVD og Vinyl![]()