- Ble medlem
- 10.10.2008
- Antall liker
- 1.539
Trane, er det Cold Fact Rodriguez ? Hvis ja, hvordan står denne seg mot førstnevnte ?
Vinyl ?
Vinyl ?
Den plata er flott. Står seg like godt idag som da den kom ut.Tikaram
Enig. kjøpte nettopp et flott vinyleksemplar på bruktsjappa for 15,-mteinum skrev:Den plata er flott. Står seg like godt idag som da den kom ut.Tikaram
ANNE BISSON/BLUE MIND CD - elusivediscAnne Bisson and Simaudio join forces with legendary producer, conductor, and arranger Guy St-Onge, along with René Laflamme of Fidelio Audio, bassist Normand Guilbault, and drummer Paul Brochu, to deliver a masterpiece of exceptional music that is sure to take your breath away.
This fantastic audiophile recording features a rich and warm midrange, with sultry tones that envelop and embrace. The first time you hear Bisson's crystal clear voice, you'll likely get shivers, while subsequent listens will reveal a depth and emotional core that resonate long after the final chord has sounded. Melodies soar with a delicate confidence through changes that are a unique blend of jazz and vocal pop.
Dét var et meget godt kjøp Lyngen. Gratulerer. I den spede børjan synes jeg kanskje ikke den var like kolossal som The Crane Wife, men den har vokst så mye for meg at jeg nå muligens setter den høyest.Lyngen skrev:Decemberists
![]()
Lyttet igjennom The Crane Wife via Spotify spotify:album:4qvFBtRrwbSgoH3nyVlTCpRoberten skrev:Gode ting. Jeg venter spent på tilbakemelding etter du har fått hørt den en gang eller to.