Ang. Gardot har jeg bare hørt på Worrisome Heart, men liker den godt. Stemmen hennes kan smelte hjerter hos barske mannfolk.
Hørte litt av denne på yello.com og ble positivt overrasket. Har ikke kjøpt en Yello siden Zebra, men denne skal jeg ha...tror jeg. Synd den ikke utgis på vinylf skrev:Yello: Touch
Intet nytt under solen. Dette er Yello, og som vanlig går det synther og rytmemaskiner
Den får 4 + for musikken, og 5 + for lydkvaliteten, men obs. dette er kun etter fire gjennom lyttninger!
Hei..svingen68 skrev:CD: Eivør Palsdottir: Human Child [Limited personally signed 1. edition] (2007)
Dette er en fantastisk plate! Den er vel på et slikt nivå at når du får den i hus så blir man småirritert på at man ikke kjøpte den når den kom ut.Marcus skrev:Remembering North
Denne ?mteinum skrev:
De fleste regner jeg med, med mindre vinylen er forpurret på noe vis. Den største utfordringen er høyden på foldene. Vinylplater presses med både varme og trykk. Utgangspunktet før pressing er et «kakestykke» med vinyl som kan minne litt om en liten hockey puck. Vinylen skal nesten smelte under pressing.mteinum skrev:...
Vis meg den vinylpressa som kan få denne flat! ;D