Lucinda Williams: Car Wheels on a Gravel Road
The Mars Volta: de-Loused in the Comatorium
The Mars Volta: Frances The Mute
The Mars Volta: de-Loused in the Comatorium
The Mars Volta: Frances The Mute
Popa chubby "plays Jimy Hendrix"
Tom Waits "orphans"
Ry Cooder "My Name is buddy"
Tom Waits "Used Songs"
Warren Zevon " The best of"
Bjørn Berge "I'm the antipop"
Isobe Campbell/Mark Lan. " Ballad of the Broken Seas"
Willie Nelson "Milk Cow Blues"
Amy Winehouse "Back to Black" ? Har ikke denne forferdelig komprimert og rotete lyd? eller har jeg fått et "uheldigt" eksemplar?
Mvh Tom-Erik
Vet ikke helt hvor jeg skal plasere denn, men det minder til tider om Springsteens We shall overcome i stilen og lidt ala Cooders Into the purple W. En fin plate, men når det er sagt så er ikke denne platen et absolut must !Hvordan er siste til Cooder? Synes mannen har gjort utrolig mye godt opp igjennom, men har vel ikke helt fått tak på det han har gjort etter Visa Club.
Skulle gjerne tatt imot den om ikke det var for at den allerede er i hus, og, er den beste av alle hennes tre skiver imo, de to förste derimot er mer el mindre stöv samlere.Siste skiva var Norha Jones gir den gerne bort om noen vil seg så vondt.
Utøvere, Oddgeir?I dag kom Carl Orff: Carmina Burana i hus.
Snakk om bakoversveis. Dette blir definitivt ingen støvsamler.
Bournemouth Symphony Orchestra and Chorus.Hvlken innspilling, oddgeir?
Det er faen ikke mye punk, men gratulerer med nyanskaffelsem. Er det ikke slik at punkerne selger idealene sine, for så å kjøpr tilbake platene for ågerpris? He he.Kjøpte akkurat en skikkelig snotty '66-punker til $368. (ca $70 mindre enn hva jeg tapte den for i fjor). Tapte dog tre auksjoner til en samlet verdi av $2500 på torsdag. Spesielt den ene var litt sur![]()
![]()
![]()
oooh! that hurts.....Det er faen ikke mye punk, men gratulerer med nyanskaffelsem. Er det ikke slik at punkerne selger idealene sine, for så å kjøpr tilbake platene for ågerpris? He he.
Stones beste - og verste - album?salt_lake skrev:Rolling Stones: Aftermath og Between the Buttons.
ABKCO (vinyl)
Personlig finner jeg som mer eller mindre nybliven Stones fan "Let it bleed, Sticky Fingers, Exile on main St og Beggers Banquet" som deres beste album, for såvidt enig ang vinyl betraktningen og Stones, selv foretrekker jeg og har nesten störst glede av dem når de spilles höyt i bilen, da blir det vanskelig med vinylsalt_lake skrev:Enig langt på vei. Var ute etter "Out of Our Heads", men den var ikke tilgjengelig. Så derfor "Buttons". Tenkte porto. Stones og jazz må være på vinyl.( Bare så det er sagt, og ferdig med det)
Det er nok den almene oppfatningen og det er ikke mye galt med å velge disse, men jeg har nå alltod vært svak for aftermath - den er er vel det ultimate uttrykk for den opprinnelige Rolling Stones Rhytm and Bluesen, før rockeriffene og megastjernestatusen overtokom.s skrev:Personlig finner jeg som mer enn mindre nybliven Stones fan "Let it bleed, Sticky Fingers, Exile on main St og Beggers Banquet" som deres beste album, .....
mvh