C
Cyber
Gjest
Fått hørt på Mirrorball? Ok?nyeste innkjøp ;
Sarah macLachlan - mirrorball live (2cd)
Paul Simon - graceland (cd)
Daimien Rice - 9 (cd)
Clapton & B.B King - ridin' with the king (lp)
mvh. s,
Fått hørt på Mirrorball? Ok?nyeste innkjøp ;
Sarah macLachlan - mirrorball live (2cd)
Paul Simon - graceland (cd)
Daimien Rice - 9 (cd)
Clapton & B.B King - ridin' with the king (lp)
mvh. s,
Og her fant jeg bildet på skiva, dette er ett godt kjøp...Anna Ternheim "Separation road"...Overraskende bra bra og smakfull skive....
mvh
Ignorant som jeg er, hvor båssetter du denne dama om.s?Og her fant jeg bildet på skiva, dette er ett godt kjøp...
![]()
mvh
Tja si det, det er vel kanskje det jeg finner interresant, det er en blanding av pop, litt sing/song, men det er til tider små variasjoner og litt lett perkusjon her og der, slike små saker som i mine örer hever den litt over dette vanlige "alvorlig ettertenksom ung dame" konseptet.Ignorant som jeg er, hvor båssetter du denne dama om.s?
mvh
Gi gjerne en liten tilbake melding på hva du mener om lyden når den er i hus....30/30
Hvordan var Cale/Clapton?På vei hjem fra jobb ble det:
Kate Bush - The Whole Story
Scissor Sisters - Ta-Dah
J.J. Cale & Eric Clapton - Escondido
Ole Paus - Hellige Natt
Klar for avspilling.....!! :![]()
Høres bra ut! Gleder meg til jul............Hei stg !
har bare rukket en gjennomspilling, men førsteinntrykket er bra lyd og mye Cale og lite Clapton.
Det er Cale som har skrevet nesten alle låtene, og dominerer nok platen... Og det er kanskje ikke noe minus....
Synes ikke alt Clapton har levert på en stund er like bra....
Godt kjøp.Cursive : Ugly Organ
Mountain Goats : Tallahassee
Fikk Get Lonely for lenge siden, om de resterende Mountain Goats albumene er i nærheten av så gode blir jeg nok nødt til å sikre meg alt. Ugly Organ er et flott album ja. Du må jo ha nesten like god smak som megGodt kjøp.
Trur eg må få meg meir Mountain Goats. Ja, og meir Cursive også.
Min siste: Mods - Gje mer litt merr.