Platespiller1998
Medlem
Hei går det fint å kjøpe en vanelig padde for å koble forsterker, platespiller og en riaa i den ? Eller bør e kjøpe vanelig skøteledning med sån 3 utak ?
Ja skal få handla ny i dag takk for tipsEn god nok padde koster ikke mange hundrelapper. Bare sjekk at den er beregnet til 16A, så er det ikke noe problem å koble til flere enheter der.
Lager padden i seg selv lyd!? Hiv den og kjøp ny, ingen poeng å samle på slikt..
Det er ikke normalt, bli kvitt den og kjøp f.eks. Brennenstuhl. Rimelig og bra, bruker de sjøl her i huset. Grenuttak som koster 50 øre har jeg dårlig erfaring med. Dårlig kontakt i ev. Bryter og dårlig tynt metall i kontaktpunkter og jord.Takk for svar men e hadde en gammel padde ligende å prøvde men kommer en høy iriterende lyd fra selve padda e dette normalt eller er det fordi det ikke er nettstøy filter i deb
Ja den e fant kosta vel 50kr for 10 år siden å den rødknappen for å skru av å på stømmen har ikke lys lenger men gir strøm forsattDet er ikke normalt, bli kvitt den og kjøp f.eks. Brennenstuhl. Rimelig og bra, bruker de sjøl her i huset. Grenuttak som koster 50 øre har jeg dårlig erfaring med. Dårlig kontakt i ev. Bryter og dårlig tynt metall i kontaktpunkter og jord.
Ser at na_X kom meg i forkjøpet, men en god ting kan godt sies flere ganger.