VilhelmW
Hi-Fi freak
Min cd-spiller, en Densen B400XS, tok kveld for snart et år siden. Et eller anna er feil med laseren, og jfr. Densen, ikke mulig å reparere. Jeg har fått tilbud om kjøp av ny Densen til svært gunstig pris, men har til nå, ikke bestemt meg. Tilsvarende ny cd-spiller, vil koste rundt kr. 40.000,-. Alternativt kan jeg "nedgradere" litt, og gå for en Densen B420XS, til halve prisen.
Er dette galskap, slik trenden er nå for tida? Jeg har ikke tatt steget over til streaming foreløpig.
Er det noen som har anbefalinger innen brukt å komme med, kanskje til og med noen som skal selge? Andre cd-spillere i samme kategori, kan også vurderes. Jeg har en favoritt utenom Densen, nemlig Electrocompaniet's EMC1 Up.
Hva anbefaler dere?
Er dette galskap, slik trenden er nå for tida? Jeg har ikke tatt steget over til streaming foreløpig.
Er det noen som har anbefalinger innen brukt å komme med, kanskje til og med noen som skal selge? Andre cd-spillere i samme kategori, kan også vurderes. Jeg har en favoritt utenom Densen, nemlig Electrocompaniet's EMC1 Up.
Hva anbefaler dere?