O
OivindJ
Gjest
ja, dere småe røde er så søte når dere blir sinna.Waffen skrev:
ja, dere småe røde er så søte når dere blir sinna.Waffen skrev:
coolbiz skrev:OK, jeg biter på... Hva er det som mangler?
Disse er, så vidt jeg vet, far og sønn.coolbiz skrev:Bjørge Lillelien, mangeårig sportsreporter i NRK:
Vidkun Quisling, quisling:
http://biblioteksvar.no/arkiv/viewdialog.php?id=10282lars_erik skrev:Disse er, så vidt jeg vet, far og sønn.coolbiz skrev:Bjørge Lillelien, mangeårig sportsreporter i NRK:
Vidkun Quisling, quisling:
Uten at jeg vet om dette er en fasit.Hei!
I følge Norsk biografisk leksikon fra 1999 er Bjørge Lillelien sønn av dreier Ragnvald Lillelien (1892-1975) og Constance ( "Hilda ") Rugaas (1895-1976).
Det finnes en biografi som heter "Saken er klar! ", og her står det også om Ragnvald Lillelien.
Ekteparet, ja, men ikke dermed nødvendigvis Vidkun.baluba skrev:Ekteparet Quisling var barnløse.
Det er et rykte som har versert. Så langt jeg har skjønt kun begrunnet i visuell likhet.lars_erik skrev:Disse er, så vidt jeg vet, far og sønn.
Det var disse to du mente?Gjestemedlem skrev:En helt alminnelig kvinne fra Grenland.
Men hva skjer hvis vi zoomer litt inn?
Oi oi, jamen er det ikke....
Avslørt!
Placebo! Det er bare placebo. Det er ikke forskjeller.....!bambadoo skrev:Jeg har snakket med begge og kan med hånden på hjertet si at det er en liten nyanse forskjell på de to...