Stemmer det, ah, nå er lyden på plass helt til oppgraderingskløa slår til! La merke til at jeg har en ledig plass til enten cd spiller med volumkontroll eller en strømrenser!Du har vel folk i heimen som kan sånt, har du ikke?![]()
|
Stemmer det, ah, nå er lyden på plass helt til oppgraderingskløa slår til! La merke til at jeg har en ledig plass til enten cd spiller med volumkontroll eller en strømrenser!Du har vel folk i heimen som kan sånt, har du ikke?![]()
Hehe! En maskin for å spille noen plater som ikke har kommet i stort format enda!cd? hva er det?
du mener vel plater som for lengst og lengere enn lengst kom på stort format? Duh? Er ikke du proghue? Duh!Hehe! En maskin for å spille noen plater som ikke har kommet i stort format enda!cd? hva er det?
du mener vel plater som for lengst og lengere enn lengst kom på stort format? Duh? Er ikke du proghue? Duh!Hehe! En maskin for å spille noen plater som ikke har kommet i stort format enda!cd? hva er det?
I eldsteguttens verden her i heimen er liten plate = 7" singel. Små blingbling brikker bringer Scooby Doo på et slikt flatt fjernsyn, that's it, noe annet regnes som dårlig barneoppdragelse![]()
Gummiplante. Vannes skjelden, trenger ikke mye lys, og er takknemlig med sporadisk oppmerksomhet. . .Forslag til levende planter som holder seg i live i mørke omgivelser og som er bra for akustikken?
Gummiplante. Vannes skjelden, trenger ikke mye lys, og er takknemlig med sporadisk oppmerksomhet. . .Forslag til levende planter som holder seg i live i mørke omgivelser og som er bra for akustikken?
Mvh Petter.
Basser - hva skal jeg med basser?Herlig, hvor har du bassene dine? Ser ut som du har ca samme avstand til bakvegg som meg!
Basser - hva skal jeg med basser?Herlig, hvor har du bassene dine? Ser ut som du har ca samme avstand til bakvegg som meg!
Joda, to stk foreløpig originale Imagic-subs står plasser på hver sin side under jungelen.
Inbiller meg at jeg har noen cm lenger avstand enn det jeg kan se av bildene dine? Front på ht er 105cm fra frontvegg.
Har ein slik plante ifra Ikea mot eine veggen så det ikkje blir heilt tomt der.
Vis vedlegget 204906
På motsatt vegg er det pipe, så har ei palme i hjørnet der.
Lette å holde liv i begge 2 med vanlig vanning og litt plantenæring i ny og ne![]()
Regner med du mener høyttalerene og ikkje plantene
T+A Powerplant Balanced er i bestilling hos OHC. Til no har det stått 2stk RB-981 i mono på dei.
Har tro på at det skal bli moro jaMoro!
Regner med du mener høyttalerene og ikkje plantene
T+A Powerplant Balanced er i bestilling hos OHC. Til no har det stått 2stk RB-981 i mono på dei.
Hehe,Spiller mindre og mindre cd, nesten bare vinyl her hjemme, så da kan du vel gjette hva jeg stemmer for. . .
Petter.
Enig! Det er ikke en utgivelse før en fysisk kan ta i den, 1 og 0 på Internett er å langt en kan komme fra utgivelse!Spoty & Wimp er djevelens verk. Fysisk format er gudegitt.
mvh
Lettvint og kjekt! Nei takk! ;DKan vel ikke komme fra at musikk på hi-res digitalfiler er lettvint og kjekt til tider
OU812
Share it med Hatfield and The NorthSkink
du må gjerne poste flere tips, med lydspor. Til og med progallergikere som meg er konstant nysgjerrig og mottakelig. Terskelen er lav for impulser, kom så med de.![]()
Rotters Club! får du tak afters til en billig penge er det bare å slå til, den har jeg brukt lang tid på å finne selv! Men du kan egentlig ikke bomme ;o)Skall se om jeg finner noe med Hatfield på messen i London, debut album eller Rotter's club att starte med, vad mener du?
Go for luck! ;DJo ser att begge er litt høyt priset, men hender ju att man har litt flaks iblant![]()
Hva synes du om plata? =)Lite flaks hade man idag, Fant debut plata i førsta press gatefold (twin label) 200kr, i en kondition som jeg vill kalle mint![]()
Kult gatefold oppslag
Vis vedlegget 216419