Skruer til pickupmontering

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Jeg er i besittelse av en pickup som kom fra fabrikken uten noen form for skruer eller muttere til montering, ganske ulikt det som er vanlig i dag. Selvfølgelig har jeg samlet endel sånt gjennom årene, det er bare det at jeg har vært litt slepphendt, så et eller annet sted sitter det en sjel med et lite skrin vedkommende en gang lånte av meg, med skruer, muttere,headshell, headshellkabler og alt til faget tilhørende.Jeg husker bare ikke hvem det er, og mulighetene er mange. Det betyr jo at det samme livsviktige skrinet ikke bor hos meg lenger, og det er jo først når man trenger sånt at det blir klart at det ikke er så lett å få tak på, i grunnen. En liten runde rundt til hovedstadens finere forretninger for vinylspillere avslørte en skrikende mangel på skruer til pickupmantasje! Det er det visst ingen som har lenger! I en butikk ble jeg sogar anbefalt å kjøpe en billig pickup for å få skruene! Jeg har vært innom noen kjente, men det var ikke allverden å oppdrive der, og det jeg fikk med meg, var enten akkurat for kort eller altfor lange og uten gjenger hele veien...

Så derfor, er det noen som vet om hvor det kan finnes sånt? Og "du finner det på nettet" er ikke helt det jeg leter etter. Jeg er en utålmodig sjel, og skulle ønske jeg slapp å vente i dagesvis her...
 

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Innlegg
4.980
Antall liker
1.055
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
75
Hvor lange skal de være? (min/max?) med gjenger i pickup, eller m. mutter?

Arne K
 

Boden9

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.04.2005
Innlegg
460
Antall liker
75
Torget vurderinger
2
Ser du har fått løst problemet, men mitt lille tips:

Var i samme situasjon for en liten stund siden og fant da ut at samme dimensjoner brukes i radiostyrte biler også. Sjekk med spesialbutikker for RC-utstyr og de vil normalt ha de på lager i mindre pakker på 4-6 skruer.

Mvh
Boden9
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Strålende, Boden! Tusen takk, det skal jeg huske på. Godt de er å få tak på. ;D
 
Topp Bunn