..og sånn går no dagan, men det er viktig å føle gruppetilhørighetDu kan være inne på noe der Sluket.
- DIY gutta spiller jo på en gammel boomblaster i garsjen mens de holder på med det neste mesterverket.
- Rørgutta spiller på ingenting siden det er alltid ett rør eller en komponent som streiker.
- Vinylgutta driter jo stort sett i hva de spiller på, bare de har rett pressing.
Og det er sikkert andre grupper som også sliter
- rørhuerEr det ingen som har noe tilføye om målemafiaen, hornfolket eller digitalentusiastene.
Evt. andre grupper på hfs
Vurdert briller? Ser du ikke at de skal til å KASTE eplene?? Dette er miljøsvin serru!Legger merke til kostholdet de kjører....
Er helt blank på Hr Lies helse eller mangel på sådan, men en tidligere kollega, en viss Hr Utsi, håper visstnok på en fremtidig karriere som lokalpolitiker i TanaIngen kødder med målemafiaen, hornfolket, eller digitalis.
Da ringer jeg Espen Lie....eller, lever han fortsatt?
Det var Ari Varla (1956-2008) som utviklet det Genelec kalte Directivity Control Waveguide på begynnelsen av 1980-tallet. Poenget var å fjerne diffraksjon og samtidig guide lyden i ønsket retning, ned til lav midrange. Fordelene er åpenbart bl.a. konstant direktivitet, driverlinearitet, sensitivitet og uniform frekvensrespons i en større sweetspot. Nedenfor ses et tidlig eksempel på teknologien.I serien kreativ bruk av tre-bokstavers begrep (som jo antagelig har sitt utspring i bilbransjen....)
Directivity Control Waveguide (DCW™) Technology
Til og med Trademarked....
1236A SAM™ Studio Monitor - Genelec.com
www.genelec.com
Noen liker moren, noen liker datteren, mens noen liker konferanseromHuff.
..og jeg som har forfektet at utseende på talatuter ikke har vesentlig betydning for meg.
Greit nok at disse kanskje muligens låter fett opp til 90 dB -<, men hva hjelper det når de ser ut som takras an mas.
Ikke tull med estetikken! Du kan komme til å såre en god del DIY-dansker.Huff.
..og jeg som har forfektet at utseende på talatuter ikke har vesentlig betydning for meg.
Greit nok at disse kanskje muligens låter fett opp til 90 dB -<, men hva hjelper det når de ser ut som takras an mas.
"Rolling Stone"
Ca. sånn ligeså meget som horn i pandenOg hvad har dette med sagen at gøre?
Nice stukk på sokkene det skal han ha forOi, - jeg leste først 100% stunt.
Så litt skummelt ut da.
Niels Nørby heter han vel.HF-275 ble presentert i gamle High Fidelity med tegninger og det hele.... husker godt fyren med briller, skjegg og pipe... men var det Michael Madsen?
Holder det ikke med en lyttetest?I dag skal AmpStand måles! Bare for å sikre at ting er på stell Poster måleskjema etterpå!