GitarsheriffStochelo himself briljerer på SVT2 akkurat nå, Gypsy Jazz av beste merke for sløfokkene som ikke er klar over det....
Nydelig vakkert...sikker på du ikke vil bytte ut de majestetiske Accuphase'ene med noen billige flotte klasse D bokser?...
God hælj til de fleste her inne!
Ligger an til en uberfet motorsport weekend!
MotoGP, Formel 1, IndyCar, NASCAR. Alt sammen LIVE!!!
Vis vedlegget 714869
Er nå litt trøkk i sprekken!!Nei - på ingen måte! Noe av det jeg setter aller mest pris på annet enn den uovertrufne lydkaliteten på bassystemet er at huset og naboeiendommer får stå i fred!
No pressure.....
Skvise du ut mer omp en HYPEX NC2K?
Her er grunnstammen - så kommer det en del tilleggsfunksjoner selvsagt
NC1200 V6
Vis vedlegget 716004
Vis vedlegget 716005
Beefy PSU; SMPS3kA400
Vis vedlegget 716006
Vis vedlegget 716008
Omp = Power...Hvor mye watt får du ut av modulene og er det mer en det man kan få til med HYPEX NC2K?
MAKE SOUND
Her er grunnstammen - så kommer det en del tilleggsfunksjoner selvsagt
NC1200 V6
Vis vedlegget 716004
Vis vedlegget 716005
Beefy PSU; SMPS3kA400
Vis vedlegget 716006
Vis vedlegget 716008
3 "små" filterspoler. Den store i midten er ikke en chokeDu har ihvertfall valgt riktig PSU, proppfull av choker!
Vis vedlegget 716106
Da får du rørlyd vettu!
Nei, 1,200W mot 2.000W v/2 Ohms belastning - men jeg vil ikke ha mer power enn dette. Litt bedre støydata etc. på NC1200. 240W pr. elementpar max. er en grei forsikring mot overbelastning. NC1200 har dessuten gain som matcher de andre forsterkerne.Omp = Power...Hvor mye watt får du ut av modulene og er det mer en det man kan få til med HYPEX NC2K?
Jeg veit, det var en spøk3 "små" filterspoler. Den store i midten er ikke en choke
Så bra, antok det måler tilsvarende som APOLLON AUDIO PNC1200, syns for øvrig de tar seg godt ut estetisk.Nei, 1,200W mot 2.000W v/2 Ohms belastning - men jeg vil ikke ha mer power enn dette. Litt bedre støydata etc. på NC1200. 240W pr. elementpar max. er en grei forsikring mot overbelastning. NC1200 har dessuten gain som matcher de andre forsterkerne.
Sant nok. Kl. D lager varme. Min store 2500W D-forsterker har vifte... Slår seg aldri på, men det er altså satt inn vifte.Selvsagt - ikke noe gamlehjem dette! Skikkelige dimensjoner og meget generøst med kjøling. At Kl. D ikke utvikler varme er en gedigen misforståelse og modulene MÅ ha kjøling i en eller annen form. Her blir det i form av godt ventilerte kabinetter kombinert med HERPES (c) Sluket
(Heat Extracting Rigid Pipe Extruded Surface)
Det va trangt! Bli nesten som en turbofirerDu har ihvertfall valgt riktig PSU, proppfull av choker!
Vis vedlegget 716106
Da får du rørlyd vettu!