Synd att det inte var resning.(stiger)
Syke, syke mann. Hun kan ikke bli flat.Etter en slik uttalelse bør hun legge seg flat.
Mer som en vägbula(farthinder)Syke, syke mann. Hun kan ikke bli flat.
Flatish,......fetish?...ish?
Faen meg på tide.Endelig åpner trelasten igjen
Definitivt neiSynd att det inte var resning.(stiger)
Men kanske inte med henne.
Takk det samme din lille grinebiter:=)
Kødd, passer det bedre, en DIGER en.Ikke griner jeg og ikke er jeg liten heller - din løgner!
Vakkert, øl som mann bare kan denge nedpå i sommervarmen.
Faen heller Osten - nå ble jeg krenket!!! Kalle det rommet for hule.... Men forøvrig stemmer din antagelse, har akkurat hanket inn et Tivolianlegg til slik at jeg har mussikk te' arbe' der nede!Kødd, passer det bedre, en DIGER en.
God fredag, ikveld er det ned i hula og kose seg tenker jeg.
Så kan vi slenge mer med leppa til alle de andre køddene her inne:=)
Hentesveis-trioen?
Du vet at Erna bruker den samme lommeboka, men gir pengene til Spetalen & co?
Du tildeles herved den gule ledertrøya i ordspill for første halvår 2021. Litt tidlig, men ledelsen er så soleklar at de andre ikke kan ta deg igjen.Nå synes jeg dere er veldig slemme mot vår kjære statsmedister
Grisespennrnde snooker coming up 19.45 - hva i helsike gjør folk som ikke har tv...? Man orker jo ikke kjønslig akrobatikk HELE døgnet liksom
Håper Bingham denger Selby og ditto med Smurfen som tar ned Wilson! Tråkmånser som Selby og Wilson er nesten som å se sjakknerder... Unner både Bingham og Smurfen tittelen, med litt overvekt til Smurfen som er en herlig type og en fantastisk ambassadør for snookersporten. Elsker idretter hvor verdensmestere kan ha større vom en meg.. gir håp