Det var ham der pissede i badeværelse vasken fordi han vågnede med en morgen stivert.HUSK...... ALDRIG å få mixet drink, når Harold Hedd er bak baren
Har brukt Sälar ogsåDet svenske forsvaret forsøkte seg en gang på å bruke æljer som transport dyr, det gikk ikke så bra.
Nå vil de inn i NATO!
Hmm Sluket jeg tør ikke skrive hvor sære jeg synes nordmænd er. Mange kan bare to ord "Uff da".Når jeg tenker meg om så er svensker egentlig noen raringer. Ikke helt tamme liksom.. Men allikevel ganske sløve. Merkelig kombo.
Sel-somme typer
Tja, kanskje du heller skal tie stille om det, gitt dine forfedres urettmessige okkupasjon av mitt hjemland i drøye 400 år.Hmm Sluket jeg tør ikke skrive hvor sære jeg synes nordmænd er. Mange kan bare to ord "Uff da".
Du er da for dum.Tja, kanskje du heller skal tie stille om det, gitt dine forfedres urettmessige okkupasjon av mitt hjemland i drøye 400 år.
400 års natten medførte mye dårlig innflytelse, og dro mine forfedre inn i bl.a. slavehandel og sjørøveri mm. slik at den danske adelen kunne leve ut sin dekadente navlebeskuende tilværelse i sus og dus
Så skulle svenskene herse med oss
Da gikk vi lei.
Så fant vi olje, og resten er historie som man sier
Er det rart vi har bitt litt sære?
En ikke ubetydelig del av dagens danske landområder består for øvrig av kvartærgeologiske breelvavsetninger fra Norge og Sverige.
Det kan hende vi vil ha disse løsmassene tilbake en vakker dag
Så kan dere sitte der med deres rullesteiner og gammel havbunn, og drikke deres Gamle Dansker.
Huff da…Jeg er Norsk.
Det hele var skrevet med et ikke ubetydelig glimt i øyet Drossel som de fleste vet her inne på HFSDu er da for dum.
Glem nå ikke Holmestrand da!Byfortettingen er ikke vakker. Bare se hva som er bygget rundt Hasle og Løren i tillegg til dette på Ensjø og barcode. Kan pisse over til naboen, og en del verandaer er skyggebo. Ville ikke bodd her for alt i verden. Hadde heller flyttet ut av byen nedover mot Horten - Tønsberg området hvis jeg ikke måtte bo i byen for enhver pris
Tanta mi i Angvika lager verdens beste smørgåstårta, eller kakkak (uttales kak-kak. Kak er brødskive, men kak er kake også…) som de sier der. Så det er absolutt ikke et tilbakelagt stadie, men noe man ser fram til. Hun har alltid en ny vri, så både dama og maten blir et savn når hun en dag er borte.Smørgåstårta er et tilbakelagt stadie, toget er gått... det er ÅR siden vi var i kontakt med slikt og har dermed mistet troen! Hej då!
Fucking skiderikker er vi alle fra tid til anden.Såså... det er påske - vær nå litt snille med hverandre da, forp.... r..hul
Skulle jeg bodd i byen ville jeg vurdert Kampen eller Vålerenga. Fint område, som ikke har blitt moderne (enda). Samt kort vei til stadion når det er hjemmekampByfortettingen er ikke vakker. Bare se hva som er bygget rundt Hasle og Løren i tillegg til dette på Ensjø og barcode. Kan pisse over til naboen, og en del verandaer er skyggebo. Ville ikke bodd her for alt i verden. Hadde heller flyttet ut av byen nedover mot Horten - Tønsberg området hvis jeg ikke måtte bo i byen for enhver pris
København er oppskrytt.... fullt av overflatiske personer, som knapp gidder kikke din vei, om du taler til de.Skulle jeg bodd i byen ville jeg vurdert København, eller deromkring ......
Var i bio og se filmen om hendes liv for ca et år siden. Det var en stor oplevelse.Riktig glad påsk til deg også Otto-Man! Aretha hadde et voldsomt trøkk i sangen og en fantastisk tone! Ikke mye som slår et skikkelig oppsatt gospel dodoaaa kor med barmfagre Louisianna Corn-fed titties tanter i pluss-size - det river skikkelig! Akkompagnert av en som kan traktere sin B3 (til nød C3 ) så er det duket for Aural Bliss i særklasse