kjellbjarne
Hi-Fi freak
Sier du at du er skrøpelig, nå ble jeg trist
Du fremstår jo som en 22-åring som er sulten på livet på Sentralen.Hardt liv & høy alder krever sitt serru... men henger fortsatt med bare i lavere tempo og intensitet!
Du får assosiasjoner til brunebuler med suspekte knipsespill og @Sluket ?
Jeg drømte altid om å vinne den store jackpoten på en sånn en.
Skulle gjerne hatt tak i akkurat en sånn en... faren til en oppvekstkompis drev en brun kafe og hadde akkurat denne typen! Mange gode minner fra den tiden...Eller hva med 5 blanke ti-øringer?
Vis vedlegget 822042
Jeg husker da knipsekassene for kronestykker kom. Da måtte man være kakse for å spille på dem. (Eller spille på dem for å fremstå som en kakse.)
Jo - det er riktig! Men i skyttergrava, aka den helsikes dammen ute i hagen... da er det ikke like enkelt. I dag satt gummistøvlene fast i leira og det verker i mer eller mindre hele skrotten etter skarve tre timer med graving, hakking og trillebårkjøring.Du fremstår jo som en 22-åring som er sulten på livet på Sentralen.
Også jeg som trodde den støvelen allerede satt fast i R på en eller annen uheldig HFS-er?Jo - det er riktig! Men i skyttergrava, aka den helsikes dammen ute i hagen... da er det ikke like enkelt. I dag satt gummistøvlene fast i leira og det verker i mer eller mindre hele skrotten etter skarve tre timer med graving, hakking og trillebårkjøring.
Du er ikke alene om det.... Knipsekasse til salgs | FINN TorgetSkulle gjerne hatt tak i akkurat en sånn en... faren til en oppvekstkompis drev en brun kafe og hadde akkurat denne typen! Mange gode minner fra den tiden...
Hvor ung er du egentlig Sluket? Jeg fylder 67 i November. Alderen trykker men mere hjerne mæssigt end fysisk.Hardt liv & høy alder krever sitt serru... men henger fortsatt med bare i lavere tempo og intensitet!
Du har jo en gylden mulighet til å leie en liten minigraver. Du får de så små at du nesten kan putte dem i ryggsekken.Jo - det er riktig! Men i skyttergrava, aka den helsikes dammen ute i hagen... da er det ikke like enkelt. I dag satt gummistøvlene fast i leira og det verker i mer eller mindre hele skrotten etter skarve tre timer med graving, hakking og trillebårkjøring.
Tuller du?Driverne til tastaturet, har du de på 5 1/4" floppydisk?
Tuller du?
De er selvsagt på 8 toms floppy.
Jeg tror ikke @Sluket setter så pris på disk pics.Tuller du?
De er selvsagt på 8 toms floppy.
We knowHvor ung er du egentlig Sluket? Jeg fylder 67 i November. Alderen trykker men mere hjerne mæssigt end fysisk.