Hva med en Pentair Fairbanks Nijhuis HP1-4000.340? 60 kubikk i sekundet, 4MW. Fyller hagedammen til Herr Sluk på ca 20 milisekunder.
Sist redigert:
VOILA!!! Blottlagt myntinnkast og ryggvondt er herved noe som hører fortiden til!
!
Litt bokashi i den fjerde kassa så får du like bra avling som i fjor
10 min. tenking og tegning, 40 min. kapping & skruing....
VOILA!!! Blottlagt myntinnkast og ryggvondt er herved noe som hører fortiden til!
Stativ til urte & krydderplanter i kjøkkenhagen. Kommer flere!
Vis vedlegget 830719
Hvor mange av dem kan røykes?pluss et utvalg krydderurter.
Min favorittdisiplin......... Det skal du få, om du noen gang får kastet korpus´et ditt forbi hérCrepes Suzette - appelsinsaus, flambert med Cointreau. Vaniljeis.
Egentlig ikke så ille, ca. to timer/to mann i går fra 15-17, men suppekraft/basis ble kokt dagen før. Erfaring og ikke minst riktig utstyr så er det ganske kjapt å svinge opp litt anstendig mat!Det der er litt av en jobb å lage!
Han kan få snu sammen dette en gang til, for oss som ikke er på Topp 10 listen10 personer? Hvor ble det av invitten til den 11’fte?![]()
![]()
Yepps, vi gir han etpar dager. Etter det kan jeg love at saken blir risset inn i hagefjellet her.Han kan få snu sammen dette en gang til, for oss som ikke er på Topp 10 listen![]()
Strömstad er hyggelig.Lunsj på Laholmen Fisk etter ditt tips. Brukbart og hyggelig, men nærområdet, torget og køene til Koster var dessverre overbefolket av eget folkeslag i tillegg til drevne måker som rappa mat.
Innehaveren var jo verdt inngangspengene alene, eller var det kanskje vi som var rare?![]()
Aldri vært der i feriesesongen, men fra påsk til midten av juni og fra skolestart til været ikke er til å holde ut!Laholmens Fisk er mye bedre offseason, bedre service, ingen feite selvgode norrbaggar og helt andre priser. Men - vi kan jo takke oss selv!!
Badeland i Singapore det der med all inclusive!!
Slukets " Most Tasteless Creation" pris sommeren 2022...
Suveren vinner, åpen klasse
![]()
![]()
![]()
Milliardyachten til emiren av Qatar i Kristiansand – statsoverhode på besøk
KRISTIANSAND (VG) Politiet i Agder bekrefter at det er emiren av Qatar som er på besøk i Kristiansand. Emirens fartøy – en av verdens største yachter, la til kai i sørlandsbyen tidlig lørdag kveld.www.vg.no
Vis vedlegget 833479