Tøft! Kan du rotere diskantbraketten eller står den fast?
FREMDRIFT!
Klart for måling av testkab. midbass/midrange parametre
Vis vedlegget 948019
Endelig design
Frontbaffel for 12" i 30 mm. alu.
Vis vedlegget 948020
Vidunderlig? Ja, helt sikkert, men virker på meg en litt vel forsiktig beskrivelse av kommende sluk-rigg.Dette blir jo kanon tøft og vil spille helt vidunderlig
Blir nok dessverre ikke slik. Kommer til å bruke lydinntrykkene fra årets Hortenmesse som mal. Så anlegget blir nok ikke ferdig før etter messa.
Fra verdens beste LIVE dobbelt-CD for piano og Hammond
Autumn Leaves
Så er vi der igjen...
Vis vedlegget 949577
Her er en herlig Badass uptempo versjon av låta. Fantastisk musisering.
Petrucciani var på topp på denne tiden, og samspilet med Louiss er helt av skaftet!
Jeg er ikke særlig ømskinnet men jeg gråt mine modige tårer da denne lille giganten av en pianist
gikk bort så aldeles for tidlig. Han hadde så mye musikk i seg, så mye ugjort.
Fra verdens beste LIVE dobbelt-CD for piano og Hammond
Er du erklært jazzfan og IKKE har denne da fortjener du buksevann og sammenknyttede skolisser.
Trenger kun ett kryss i front så holder det mer en nok. HMS er for pyser. Men fra spøk til alvor. Dette er mere en godt nok.Dere burde kommet hit og bidratt isteden stillaset er snart klart, burde vel isf kanskje forsterkes vid nærmere ettertanke
Nå skal jeg og gjøre min borger plikt på Stovner Rösta på Gösta
Vis vedlegget 949993
Og ett rekkverk,sparkebord sele med fallblokk brukes i tillegg, panelen skal skiftes.Trenger kun ett kryss i front så holder det mer en nok. HMS er for pyser. Men fra spøk til alvor. Dette er mere en godt nok.
Liggende, selvsagt. Det er bare dilledanter og annet som ikke har begrep. Stå på Sluket, ditt engasjement er
Får festet fallblokken høyt nok?Og ett rekkverk,sparkebord sele med fallblokk brukes i tillegg, panelen skal skiftes.
Og ett rekkverk,sparkebord sele med fallblokk brukes i tillegg, panelen skal skiftes.
Var da voldsomt til omsorg for svensken, han er jo bare gjestearbeiderFår festet fallblokken høyt nok?
Så du ikke trefer bakken før den bremser? Det blir vondt :=)
Snelle med hurtig brems.Får festet fallblokken høyt nok?
Så du ikke trefer bakken før den bremser? Det blir vondt :=)
Vid feil bruk og ett litet fall skrelles ballene🫨 lust og prøveKinky....