Jeg har vært der 2 ganger for å få blåst ut litt ørevoks. Nydelig middag fikk jeg også. Men bare appelsin til dessert, der er det rom for forbedring .Er det noen i hele sentralens historie som har sluppet innafor @Sluket ,s ytterdør.?
Man kan jo lure
Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den der... førebels er vennskapet vårt satt på vent.57.124 innlegg………viser med rette at du er influenser! Eller som vi andre kaller deg; HFSs Sophie Elise
Hyggelig og høre att man rykket opp til 3 flasker nå
Korrekt observert @Cash 63 - derfor litt forsinket fredagshilsen, travelt opptatt med korrigeringer Vel, uansett;
Vis vedlegget 1070635
"Dream on Cash, dream on!"Hyggelig og høre att man rykket opp til 3 flasker nå
Ser herlig ut, men ved UV-index over 8 anbefales det vel å holde seg innendørs eller kle seg i burka, så da trenger jeg kanskje ikke være så misunnelig som jeg egentlig er?wake up it's Friday, a day at the beach.
Sydney 31 grader idag, UV-index 10 kl.12. Vis vedlegget 1072279
Burka? Röd som en gris/räka på några ställen på kroppen.Ser herlig ut, men ved UV-index over 8 anbefales det vel å holde seg innendørs eller kle seg i burka, så da trenger jeg kanskje ikke være så misunnelig som jeg egentlig er?
TT kan muligens også forstås som tungtransport?5G skal nokså sikkert skal ha inntil fire julebord og mange lunsjer før gjør entre. I den forbindelse ivaretar transportsjefen alle mulige handicap så litt snørr og nye hofter er ingen unnskyldning for fravær. Derimot er det satt harde krav til at TT-kort i gull er det absolutte minimum av hva som kreves for plass i Taxitralla til Grumpy. To av 5G har nå dette på plass. Sluket sendte meg nettopp dokumentasjon. Da fikk jeg meg en god latter 🫶
Vis vedlegget 1073586
Vis vedlegget 1073587
Grumpy serverer Kvikk Lunsj og glasscola på turer over 10 km.Er vel ikke noen begrensninger for kjørelengde med Gull bevis skulle vært en tur til hytta fremover vad er det av servering på langtur
Her er det nok blitt gjort en glipp geto, Enligt nye transport avtalen(lokale forhandlinger)gjelder den forsyningen opp til 10km! og kvikklunsj er byttet ut til ferske boller.Grumpy serverer Kvikk Lunsj og glasscola på turer over 10 km.
Oppgradering av kjøretøy bør definitivt vurderes!Her er det nok blitt gjort en glipp geto, Enligt nye transport avtalen(lokale forhandlinger)gjelder den forsyningen opp til 10km! og kvikklunsj er byttet ut til ferske boller.
Har oppgradering av kjøretøy vært vurdert?