Rolig nå.... har lyd selvsagt - alltid det, men Die Endløsung tar nok litt tid! Kompliserte kabinetter som skal spikkes til, interiør og møblement skal på plass osv. Dette stresser jeg ikke, meningen er at prosessen skal være trivelig i seg selv, ikke noe hastverksarbeid - dette skal få lov til å bli værende permanent og resultatet kommer til å bli hemningsløst bra

og vel verdt den tiden det tar.
Lista over gjøremål er lang; montasje av felt på deler av vegger, plassbygde hyller og rack, CD/LP oppbevaring, belysning, kabling osv osv. En del av dette er ferdig produsert og resten er heldigvis ferdig konstruert så det er ikke helt svarthav..... Alt i.h.h.t. TEK 20

Klok av skade vet jeg at så fort alt utstyr er oppe og spiller så blir det vanskelig (egentlig umulig) å sluttføre andre ting i rommet så jeg må være beinhard mot meg selv for å ikke rushe lyden og bare pælme skrotten ned i godstolen med fjernkontrollene og popcornet strategisk plassert innen rekkevidde på et midlertidig stellebord. Etter 45 år i godlydens tjeneste har selvinnsikten dukket opp som ved et trylleslag
Fremdriftsbarometer; grønt felt = pr. i dag ETA ferdig rom = ILDJ