For hvor mange? Sikle, dregle, sukk, stønn....suuuuuuuuuuuuuuuulten
Noget du og konen laver i fællesskab? Dere er åbenbart dygtige til det der.Det VAR godt! Kødder ikke med mat.
Det forstår jeg ikke det du skriver. Er på Seniorførtids pension. Så nu gidder jeg lidt mere end da jeg arbejdede. Laget en kæmpe gryde karryret igår og den spises over 3 dage!Så då vert det rett-i-koppen på fritida?
Tror du ikke at du klarte å lure meg til å bestille Grossman/Petrucciani... Blir jækla dyrt i lengden med alle disse glimrende musikktipsene! Hvor skal jeg sende fakturaen?For en trivelig invitt!! Ja, et besøk er long overdue -det er helt sikkert. Og ikke bare på grunn av kakene selv om det selvsagt booster prossessen
Grossman/Petrucciani skiva er et must synes jeg. Naken og ærlig musikk fra to følsomme musikere.
Polka m. frue innvilges hermed en framifrå weekend!
Her går det i vørterøl...
Kulinarisk lykke kan man godt finne i en "Ribbenstegsburger med rødkål" på Hovedbanegården - for ikke å snakke om frokost hos Petersens Familiehave, en orgie i smørrebrød og super stemning - akkompagnert av litt Live Jazz.... For ikke å snakke om en lille aftensret hos Peder Oxe...Jeg har arbejdet med mad det meste af livet, men gider sjældent bruge tid på det hjemme.
Kjenner du flere her i distriktet? Grei kiosk det huset, som du pleier å si Dukker opp fine villaer fra tid til annen her i bygda, sikker på at du ville funnet roen her! Og så kunne vi bare ringt hverandre når noe tungt utstyr skulle ned en trapp etc. Hadde vel blitt mest slit for min rygg, ha ha.Pass på - kanskje vi blir naboer!!
Enebakk meieri - historisk og sjarmerende eiendom! Innholdsrik, hel tomannsbolig med mange muligheter.
Velkommen til Meieriskauveien 12 - en sjarmerende, unik og stor eiendom i rolige og grønne omgivelser!Meieriskauveien 12 er en eiendom med mye historiwww.finn.no
Om det da ikke heller frister med noe asiatisk på menyen:
Eg kjenner ein meisterkokk som har den uvanen når han har fri, at han serverer rett-i-koppen når han får besøk. Skjønar du har ein annan strategi.....Det forstår jeg ikke det du skriver. Er på Seniorførtids pension. Så nu gidder jeg lidt mere end da jeg arbejdede. Laget en kæmpe gryde karryret igår og den spises over 3 dage!
Jeg husker godt at denne sto omtalt i et interiørmagsin også. Lettere rånete men ikke verre enn at ting kan fikses!Slik forandret de det gamle meieriet til en moderne bolig
Den 1000 kvm store eiendommen lå ute til 1,2 millioner kroner. En liten rubrikkannonse i avisen forandret livet til Atle Geving og Lene Stangebye Geving.www.aftenposten.no