Kan leve med den betraktningen - men dersom noen påstår at jeg er prog fan DA smeller det!!!!Grattis, Sluket. Mentalt holder du deg godt. Du er egentlig en rocker på innsiden, det er bare så sørgelig at du ikke har skjønt det selv![]()
|
Kan leve med den betraktningen - men dersom noen påstår at jeg er prog fan DA smeller det!!!!Grattis, Sluket. Mentalt holder du deg godt. Du er egentlig en rocker på innsiden, det er bare så sørgelig at du ikke har skjønt det selv![]()
Det trengs jaggu neg, Jan Tore (Sanner) var innom i dag og det var så kaldt her at han hadde fingrene i sine EGNE lommer!!!!!!Det gratuleres på det varmeste!
Det jeg vel egentlig trenger er å få sydd igjen kjeften, subsidiært utestenges fra grautfatet!Grattis O Store Guru! (Novaluzid tyggetabletter er det du trenger for etegilder)![]()
Det latinske navnet på flaggermus erflaggermus = vinglefitte!
Jo, det er en spøk. Morsom riktignok. Chiroptera er det latinske og vitenskapelige navnetDet latinske navnet på flaggermus er
Vagina Mobile
( nei det er ikke en spøk)
Du skulle vært her rozz-Y - så kunne vi delt en pakke Marie kjeks og lunken pulverkaffe!!!Jøss! Sluket fyller år. Holdt på si, det er ikke første gangen, men jeg skal nøye meg med å bøye meg ydmykt i støvet og sende mine gratulasjoner.