Fleinsopp er da såååå ute!! Særlig på freddan'......Vis vedlegget 534768Hva i helsike er det dere GÅR på en fredagskveld?
Trur me må fyre opp tv lyden
Mitt første møte med Snickers var på Hortenmessa.. for ca 100 år siden...Vis vedlegget 534768Hva i helsike er det dere GÅR på en fredagskveld?
Godt vi ikke skal høre det på hornhøjttalere med 2.5 w forstærker og 40-50 % forvrængning.
Nei, drakk faktisk Highland Park for første gang i fjor. Den gangen var det trolig ikke whisky, men heller cognac, antakelig Bache XO.Mitt første møte med Snickers var på Hortenmessa.. for ca 100 år siden...Vis vedlegget 534768Hva i helsike er det dere GÅR på en fredagskveld?
Hadde hotellet fått glavaen i ettertid hadde det hotellet vært varmt på vinteren og !!!!!
Og med all den Moltoen som hadde med seg... så var det nok til og mørklegge Horten om sommeren...
Sist men ikke minst så tror jeg det var en Highland dengangen oxo....
/JR
Neste steget blir å selge riggen å kjøpe seg litt kvalitet fra billebroDu sa at du skulle opp og fyre opp telys og drikke whisky... mer vil jeg ikke vite
Åååå, det hørtes romantisk ut det!Du sa at du skulle opp og fyre opp telys og drikke whisky... mer vil jeg ikke vite
Få medlemmer her inne hører særlig over 15000hz så det er trolig liten vits med supertweeterIngen supertweeter i 15"-varianten? Hvorfor bare i 12" varianten?
Få medlemmer her inne hører særlig over 15000hz så det er trolig liten vits med supertweeter
Supertweeter handler først og fremst om spredningsmønsteret rundt 10-13kHz. Der er gjerne ørene til selv godt voksne mennesker fortsatt svært følsomme.Supertweeter er ønskelig for å tilfredstille de besøkende med hørsel over 15kHz (og for placeboeffekt for de som ikke hører over...)
Man lærer så lenge man lever Takk.Få medlemmer her inne hører særlig over 15000hz så det er trolig liten vits med supertweeterSupertweeter handler først og fremst om spredningsmønsteret rundt 10-13kHz. Der er gjerne ørene til selv godt voksne mennesker fortsatt svært følsomme.Supertweeter er ønskelig for å tilfredstille de besøkende med hørsel over 15kHz (og for placeboeffekt for de som ikke hører over...)
Den her var kul, om man får komme med litt ukvalifisert synsing. Tittelen alene o.s.v.
Surrer rundt med ideer og planer om stuehøyttalere som nevnt tidligere i tråden. Vanskelig å bestemme seg...
Her er noen varianter - hvilken bør jeg gå for?
SlobAxial 412 DEATH Metal Ed.
Vis vedlegget 535496
Effekten av litt tweeter hjelp fra 10k og oppover er absolutt nødvendig for litt ekstra luft i toppen. Jeg prøvemonterte Fostex 90Aene mine på toppen av Beyma TPL-150H for å få tilbake litt mer luft, delt inn på 12kHz.Få medlemmer her inne hører særlig over 15000hz så det er trolig liten vits med supertweeterSupertweeter handler først og fremst om spredningsmønsteret rundt 10-13kHz. Der er gjerne ørene til selv godt voksne mennesker fortsatt svært følsomme.Supertweeter er ønskelig for å tilfredstille de besøkende med hørsel over 15kHz (og for placeboeffekt for de som ikke hører over...)